הפתעה בהרכב מכבי חיפה: קוסטדינוב בחוץ, לביא בפנים

נטע לביא
נטע לביא | ערן לוף

גם לפני המשחק מול סכנין (שבת, 20:15, ספורט 4) פירסם המאמן את ההרכב יום לפני והפתיע כשהחזיר את הקשר שלא שיחק מאז מרץ. מאבוקה ומאיר מגנים. עדיין לא ברור אם טל בנין ימשיך בקבוצה מהמגזר בעונה הבאה

(גודל טקסט)

 מכבי חיפה ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (שבת, 20:15, ספורט4) מול בני סכנין. פרד רוטן המשיך במסורת מהשבועות האחרונים ופירסם את ההרכב הבוקר (שישי) והפתיע כשהחזיר להרכב את נטע לביא שלא שיחק מאז ה-17.3 ולא פתח בהרכב מאז אוקטובר. ארנסט מאבוקה ורז מאיר יהיו המגנים, אופיר מזרחי וניקיטה רוקאביציה בחוד.

הבלם רמי גרשון שעבר השבוע ניתוח באצבע ברגלו לא צפוי לשחק עוד העונה. "אנחנו רוצים לנצח בשני המחזורים האחרונים למען הקהל שלנו שיקבל טעם טוב לסיום העונה הנוכחית", אמרו במועדון.

לפי ההרכב, החלוץ מוחמד עוואד ימתין להזדמנות שלו על הספסל. בשלב זה לא ברור אם עוואד יישאר בעונה הבאה בקבוצה. במכבי חיפה מאמינים בחלוץ הצעיר שהוכיח לא פעם את עצמו כאשר קיבל את ההזדמנות אבל לאחרונה לא זוכה לקרדיט מהצוות המקצועי. בסביבתו של עוואד מבינים כי הוא חייב לקבל דקות משחק ולא מן הנמנע כי החלוץ יבקש לצאת בהשאלה לקראת העונה הבאה כאשר הפועל קריית שמונה תשמח לקלוט אותו.

מוחמד עוואד. ניצל הזדמנויות כשקיבל אותן (ערן לוף)
מוחמד עוואד. ניצל הזדמנויות כשקיבל אותן (ערן לוף)

החלוץ עומר דמארי ממשיך להתאמן לבדו עם מאמן הכושר עדן שאדו ולא עם שאר הקבוצה. במועדון טוענים כי מדובר בתהליך שיקום לאור הפציעה של החלוץ שבגללה נעדר בתקופה האחרונה.

ההרכב: אוהד לויטה, ארנסט מאבוקה, אטיין ריינן, אליסון דוס סנטוס, רז מאיר, גל אלברמן, נטע לביא, שלומי אזולאי, סינטיהו סלליך, אופיר מזרחי, ניקיטה רוקאביציה.

שחקן בסכנין: "המשחק הזה ישפיע על כולנו לקראת העונה הבאה"
תקופה קשה עוברת על בני סכנין. הקבוצה לא ניצחה בארבעת המחזורים האחרונים ואף הציגה יכולת חלשה, דבר שגרם למחשבה מחדש של ההנהלה לקראת העונה הבאה. אם עד לפני חודש וחצי היה נראה כי המאמן טל בנין שמחזיק בחוזה לעונה נוספת כבר יתחיל בסבב שיחות עם הנהלה לגבי העונה הבאה אז התוצאות הלא טובות של התקופה האחרונה גרמו לקברניטי סכנין לקחת זמן ולדחות את ההחלטות לקראת סיום העונה.

לאחרונה גם עלו קולות בקרב ראשי הקבוצה לסיים את דרכו של המאמן בסיום העונה וכפי שפורסם בספורט1 שמו של מרקו בלבול עלה כמועמד לחזור לקבוצה מהמגזר. במועדון מבינים כי המשחק בשבת מול מכבי חיפה שיהיה המשחק הביתי האחרון של העונה יכול להיות משמעותי לקראת העונה הבאה. גם בקרב השחקנים מבינים את חשיבות המשחק ואחד השחקנים אמר הבוקר: "המשחק הזה ישפיע על כולנו לקראת העונה הבאה. אין ספק שסיום עונה חלש ישפיע על זעזוע בסגל".

טל בנין. מודאג ממעמדו בסכנין (מאור אלקסלסי)
טל בנין. מודאג ממעמדו בסכנין (מאור אלקסלסי)

בנוסף בסכנין החליטו השבוע לא לממש את האופציה על החלוץ יובל אבידור שהגיע בחודש ינואר כאחד השחקנים המשמעותיים של בנין. "אי מימוש האופציה מראה לבנין שמעמדו על הפרק ובכלל בסכנין רוצים לקבל החלטה לגבי המאמן בסיום העונה ואז אותו מאמן יקבע את השחקנים", אמרו במועדון.

מבחינה מקצועית לא צפויים להיות שינויים בהרכב הקבוצה כאשר השוער מחמוד קנדיל והבלם עוביידה חטאב צפויים לחזור להרכב. החלוץ ג'ורדן פושה לא ערך אימונים מלאים באימונים האחרונים אך בסכנין מקווים שיהיה כשיר למשחק.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס, מרון גנטוס, עוביידה חטאב, אייהב גנאים, אנטוניו מרשיץ, פיראס מוגרבי, יובל אבידור, שלומי אזולאי וג'ורדן פושה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי