בתום וועדת המשמעת הפנימית: טיבי נקנס, ההשעייה בוטלה

איתן טיבי, שרן ייני
איתן טיבי, שרן ייני | דני מרון

בקבוצה לא חשפו את הסכום שיהיה לפי החוק עד 20 אחוז משכרו החודשי של השחקן. ניר אלון נכח מטעם ארגון השחקנים כשאת הבלם ייצג עו"ד רועי רוזן מול ג'ורדי קרויף ועוזרו חואן טוריחו. יחזור לאימונים באופן מיידי

(גודל טקסט)

בתום וועדת המשמעת לשחקן איתן טיבי שהתקיימה בעקבות התקרית החמורה במשחק האחרון של מכבי תל אביב מול הפועל חיפה (2:2) בה התמהמה הבלם עם הכניסה למגרש והכעיס את מאמנו ג'ורדי קרויף החליטה הקבוצה לקנוס את טיבי בסכום שיהיה עד 20 אחוז משכרו החודשי, המקסימום שהחוק מתיר לה.

שכרו השנתי של השחקן הוא חצי מיליון יורו. הוחלט גם כי ההשעייה, אותה ספג טיבי בבוקר שאחרי התקרית, תבוטל והשחקנים יחזור לאימונים באופן מיידי.
טיבי הגיע עם פרקליטו עו"ד רועי רוזן אל מול המנכ"ל בן מנספורד והיועץ המשפטי של המועדון עו"ד מורן מאירי, בדיון נכח גם נציג של ארגון השחקנים, ניר אלון. לדיון  על פי גורמים בסביבת המועדון מסתמן כי טיבי לא ימשיך בקריית שלום בעונה הבאה. לבלם חוזה של 500 אלף יורו ומענק שנתי על הכרטיס של 130 אלף יורו כולל אופציה לעונה נוספת.

מי שאמורים לשוב להרכב ביום שני נגד מכבי נתניה במאבק על הכרטיס לליגה האירופית הם אלי דסה ודור פרץ כשהקפטן שרן ייני יעבור ביום ראשון מבחן כשירות ואמור להיות בסגל ממנו נעדר בשל פגיעה ברגל מתחת לברך מאז משחק הניצחון על הפועל באר שבע 0:1. החלוץ האיסלנדי וידאר קיארטנסון שהתראיין בארצו ואמר כי הוא מחפש מועדון אחר באירופה ממתין לסוכנו כדי שזה יגיש הצעה למכבי תל אביב כשעל הפרק שתי קבוצות מאנגליה. מכבי תל אביב ממתינה להצעות על החלוץ האיסלנדי ועד שלא יעזוב לא יגיע חלוץ זר אחר לעמדה שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי