צפו בתקציר: 1:2 לאנגליה על ישראל בפתיחת אליפות אירופה לנערים

איברהים ג'ובארה
איברהים ג'ובארה | Gettyimages

שחקניו של גדי ברומר נכנעו במחצית השנייה. דויל כבש בפנדל לאנגלים בדקה ה-29, דן לוגסי השווה בדקה ה-40 בפנדל משלו, דאלי כבש את השני לאנגלים (61). עוד בבית הישראלי: איטליה - שווייץ 0:2

(גודל טקסט)
לראשונה מאז שנת 2005, משתתפת נבחרת הנערים של ישראל עד גיל 17 באליפות אירופה. הערב (שישי) היא פגשה באצטדיון בצ'סטרפילד את המארחת אנגליה ביום הראשון של המשחקים ונוצחה 2:1.  


האנגלים עלו ליתרון 0:1 בדקה ה-29 כשדויל כבש בפנדל. דן לוגסי השווה בדקה ה-40 גם הוא בפנדל, דאלי כבש את השער השני לאנגלים בדקה ה-61.


באליפות משתתפות 16 נבחרות בארבעה בתים. נבחרת ישראל משחקת בבית מספר 1 שאליו הוגרלו פרט לאנגליה גם נבחרות איטליה ושווייץ. במשחק שפתח את "הבית הישראלי", ניצחה אחר הצהריים איטליה את שווייץ 0:2. משחקה הבא של נבחרת ישראל בטורניר אליפות אירופה לנערים יהיה ביום שני נגד נבחרת שווייץ. ביום חמישי תתמודד ישראל מול איטליה. 



שחקני ישראל חוגגים את שער השוויון (איתן דותן, ההתאחדות לכדורגל)


מאמן הנבחרת גדי ברומר אמר לאחר המשחק: "כמובן שאני לא מרוצה מהתוצאה אבל אין לי כל טענה לשחקנים, הם נתנו הכל על המגרש. כל מי שנמצא בנבחרת הזאת ראוי להיות בה. השחקנים הצעירים שלנו עוברים פה חוויה שיזכרו אותה כל חייהם. זה מדהים מה שקורה כאן. חשוב מאוד ששחקנים ישראלים ישחקו ברמות הכי גבוהות של אירופה, כמו באליפות הזאת ויצברו ניסיון".


לקראת המשחק מול שווייץ אמר ברומר: "נצטרך לעשות מעט שינויים ולקוות לתוצאה טובה יותר. ננוח אחרי המשחק היום ונתחיל להיערך למשחק הבא. אני חוזר ואומר, אין לי שום טענה נגד מי מהשחקנים שעמדו היום נהדר על המגרש".





גדי ברומר לצד המאמן האנגלי, סטיב קופר (אתר ההתאחדות לכדורגל)


הרכבים
נבחרת ישראל: 

שריף כיוף, חנן ביטון, רוני לאופר, דן לוגסי, גיא חכים (ניר דרורי, 60), עמית מאיר (רווה אסייג, 73), עידו שחר, איברהים ג'ובארה, ליאל עבדה, אופק עובדיה, עמרי רם (אייל אינברום, 50).


נבחרת אנגליה: לוקה האשבי האמונד, בוקאיו סאקה, אית'ן ליירד, נת'יאל אוגבטה, ונאטי דיילי-קמפבל, מאטי דאלי, ג'יימס גארנר, תומאס דויל, דילן קרואו (ראיין דולוץ', 58), חאבייר אמאצ'י, טייריס ג'ון ג'ולס (פולארין באלוגון, 59).




מהלך המשחק
דקה 5: הזדמנות טובה לאנגלים. דיילי קמפבל שלח כדור רוחב נהדר עמוק ברחבה, אך כיוף יצא וקלט ומנע שער בטוח.




גיא חכים מול סאקה (gettyimages)


דקה 22: הכדור הגיע אל ג'יימס גארנר שבעט חזק מ-25 מטרים, כיוף היה ערני וקלט. 


דקה 29, 0:1 לאנגליה: גיא חכים הכשיל את בוקאיו סאקה ברחבה. השופט הורה על הנקודה הלבנה. מחאות הישראלים שטענו כי לא הייתה הכשלה לא עזרו ותומאס דויל בעט חזק ומדויק פנימה. 



דויל מעלה את האנגלים ליתרון (האתר הרשמי של האליפות)


דקה 31: אופק עובדיה בעט מחוץ לרחבה, הכדור נעצר במשקוף השער האנגלי ונהדף.


דקה 40, 1:1: פנדל לישראל אחרי שליאל עבדה הוכשל ברחבה, דן לוגסי בעט מהנקודה הלבנה לא חזק אך מדויק, פנימה.

חנן ביטון מוליך התקפה ישראלית (איתן דותן, ההתאחדות לכדורגל)


דקה 41: שניות מפתיחת המחצית השנייה הזדמנות נהדרת לישראל. אופק עובדיה עלה גבוה ונגח, הכדור חלף סנטימטרים ליד הקורה ויצא החוצה.


דקה 61, 1:2 לאנגליה: כדור רוחב של דיילי-קמפבל הגיע אל מת'יאו דאלי שהמשיך לרשת.



דאלי חוגג את ה-1:2 של נבחרתו (האתר הרשמי של האליפות)


דקה 74: אמאצ'י חלף על פני שני שחקני הגנה ישראלים ובעט. כיוף שמט, אך בניסיון השני קלט ומנע שער ודאי.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי