יובל נעים במו"מ מתקדם לאימון מ.ס. אשדוד בעונה הבאה

יובל נעים
יובל נעים | דני מרון

אחרי שהבטיחה את ההישארות תחת יוסי מזרחי, בקבוצה קרובים לסיכום על מאמן קבוע לעונה הבאה כשהמועמד המועדף על ג'קי בן זקן הוא יובל נעים. בקבוצה מתכוננים למכבי פ"ת: "לראשונה נוכל לשחק חופשי ובלי לחץ"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי שהבטיחה בשבוע שעבר עונה נוספת בליגת העל לאחר הניצחון 0:1 על הפועל אשקלון תחת מאמן החירום יוסי מזרחי, שהחליף את עמיר תורג'מן, מנהלת מ.ס. אשדוד מו"מ מתקדם להחתמתו של יובל נעים לעונה הבאה.

נעים, שעזב את הפועל אשקלון לפני כחודשיים והוחלף על ידי מסאי דגו, מחוזר לאחרונה אצל מספר קבוצות מהליגה הלאומית, אותן הוא דחה. יובל נעים הוא המועמד המועדף על הספונסר הראשי ג'קי בן זקן וכבר בקרוב אמור המאמן להגיש לבן זקן את התוכניות המקצועיות לעונה הבאה.

בינתיים, מי שימשיך לעמוד על הקווים בשני המחזורים האחרונים הוא יוסי מזרחי, כבר מחר (ראשון, 20:00, שידור ישיר בספורט4) במשחק החוץ באצטדיון המושבה נגד מכבי פתח תקווה. "לראשונה העונה, נוכל לשחק כדורגל ללא לחץ של מאבקי תחתית ומלחמה טקטית על כל נקודת ליגה", אמר שחקן בקבוצה. "נשחק חופשי כי בעוד שבוע תיגמר העונה הנוכחית".

המאמן יוסי מזרחי הוסיף: "זה הזמן של השחקנים ליהנות מכדורגל מאחר ועד היום הם סבלו. אני מקווה מאד שמחר הם יגיעו ליהנות, יציגו את הכדורגל שהם יודעים ויגרמו לכולם ליהנות. כל מי שכשיר יהיה בסגל כדי שנסיים את העונה הזו עם טעם טוב".

הרכב משוער: יואב ג'ראפי (ירדן קרישטול), טום בן זקן, איגור פיליפנקה , עמית ביטון, קרלו ברוצ'יץ', שחר פיבן, תום מונד, וובה בראון, דין דוד, אור אינברום, דור ג'אן (חן עזריאל).


נעים. המועמד המועדף על בן זקן (דני מרון)

פירס ישוב להרכב על חשבון צעירי המוצהב, בריבו יפתח
אחרי השבוע הסוער שכלל את הדברים הקשים שהטיחו עמוס ואיציק לוזון במאמן מכבי פתח תקווה שרון מימר, בקבוצה יערכו מחר את משחק הבית האחרון שלהם העונה כשיארחו את מ.ס אשדוד, שכבר הבטיחה את הישארותה בליגה וינסו להשאיר סיכוי לסיים במקום השביעי.

הבשורה הטובה תהיה חזרתו להרכב של רומאריו פירס, לראשונה מזה כמספר שבועות, כשהוא יפתח במקומו של לירוי צעירי המוצהב. בהגנה, רישאר סומא חוזר מריצוי עונש צהובים והוא או הקפטן נאור פסר יפתחו בעמדת המגן השמאלי.


רומאריו פירס. הפציעה קלה משחשבו והוא חוזר להרכב (מאור אלקסלסי)

כפי שפרסמנו, תומאש סיבוק לא יהיה בסגל עד תום העונה וז'והאן מרסיאל יפתח לצידו של עידן אדהנני, כשגם עומר דנינו עשוי לקבל את הצ'אנס. יוסי בניון ימשיך להיעדר שבוע נוסף עקב הכאבים בצלעות ואילו תאי בריבו צפוי לקבל את הקרדיט בחוד ההתקפה במקומו של גריגורי טאדה. למרות זאת, מימר לא תירגל את ההרכב. בנוסף, יובל שבתאי ואורי מגבו לא יהיו בסגל כאשר מי שכן יחזור יהיה עדן שרם, בנוסף לעומרי לוזון ודניאל בוסי.

הרכב משוער: צחי גיגי, עודד אלקיים, ז'והאן מרסיאל, עידן אדהנני (עומר דנינו), רישאר סומא (נאור פסר), רומאריו פירס, יניב בריק, מוחמד סרסור, לידור כהן, מנור סולומון, תאי בריבו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי