צפו בתקציר: הפועל באר שבע מחצה את בית"ר ירושלים 1:4

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

המוליכה הגיעה לבית של הטוענת לכתר ונתנה לה שיעור: אלחמיד (48), ממן (52), שהר (64) ו-וואקמה (75) מחקו גול של עזרא (22). ניצחון על מכבי ת"א או איבוד נקודות של בן זקן במושבה, ובכר אלוף בפעם השלישית

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע צלחה הערב (שבת) בצורה מרשימה את מבחן האופי הגדול ביותר שלה העונה עם 1:4 אדיר מול בית"ר ירושלים, במה שהיה אמור להיות משחק העונה. 25,500 צופים ראו את האלופה יורדת למחצית בטדי בפיגור ואם לא די בכך, ג'ון אוגו ואליניב ברדה התעמתו בחדר ההלבשה ובראיון שהעניק ברק בכר לערוץ המשדר בהפסקה המאמן לא הסתיר את אכזבתו מהעובדה שחניכיו פשוט לא הופיעו ל-45 הדקות הראשונות.



מאבק האליפות נפתח מחדש? תחשבו שוב. האלופה עלתה למחצית השנייה כאילו חייה תלויים בכך, הפציצה רביעייה וכעת היא נמצאת במרחק נגיעה מאליפות שלישית ברציפות כשהפער בינה לבין הירושלמים עומד על שמונה נקודות ונשארו עוד שלושה מחזורים. המשמעות: ניצחון על מכבי תל אביב במחזור הבא והקבוצה מבירת הנגב תחגוג אליפות שלישית ברציפות ושנייה ברצף מול היריבה המרה. גם אם באר שבע לא תנצח, המוליכה תזכה באופן רשמי אם בית"ר לא תנצח במושבה מול בני יהודה. 


המשחק נפתח בתלהבות גדולה מצד המארחת וחן עזרא אפילו העלה אותה ליתרון בדקה ה-22, אך האלופה הוכיחה מאיזה חומר היא עשויה עם מחצית שנייה פשוט אדירה. אלחמיד (48), ממן (52) שהר (64) ו-וואקמה (75) חתמו בליץ גדול, ערב בלתי נשכח וניצחון שרבבת הצופים שהגיעה מבירת הנגב לא תשכח זמן רב. מנגד, אחרי התבוסה 4:1 מול מכבי נתניה, בית"ר שוב קרסה ברגע האמת וכעת, כפי שהאוהדים הבהירו לה בסיום, היא תהיה חייבת לתקן בגמר הגביע מול הפועל חיפה ביום רביעי. 




חגיגות אליפות בטדי. ג'ון אוגו  (דני מרון)

חגגו דקות ארוכות עם הקהל. אנשי הפועל באר שבע (דני מרון)


הרכבים:
בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, דוד קלטינס, טל כחילה, מיקי סירושטיין, שון גולדברג, קלאודמיר, אופיר קריאף, אריק סאבו (מרסל הייסטר, 69) חן עזרא (איתי שכטר, 58), יעקב בריהון (עידן ורד, 46), אנתוני וארן.


הפועל באר שבע: גיא חיימוב, בן ביטון, לואי טאהא, חאתם עבד אלחמיד (מרואן קבהא, 80), אורן ביטון, ג'ון אוגו, דן איינבינדר, חנן ממן (ניב זריהן, 77), טוני וואקמה, מאור מליקסון, בן שהר (מהראן ראדי, 66).


מהלך המשחק
דקה 1: המשחק בטדי יצא לדרך, אווירה נפלאה ביציעי טדי.


דקה 3: בית"ר פתחה סערה. שון גולדברג פרץ לרחבה והעביר כדור רוחב שטוח, אורן ביטון הכניס רגל והרחיק לקרן ברגע האחרון.




אווירה נפלאה בטדי (דני מרון)


דקה 12, ניסיון ראשון של באר שבע: מליקסון הרים כדור חופשי חד, קליימן יצא היטב והצליח להדוף לפני שבן שהר הגיע.


דקה 20: דריבל אדיר של חן עזרא, אך מה יהיה עם קבלת ההחלטות? הקשר המוכשר עבר שני שחקני באר שבע בקלילות אבל במקום למסור ימינה הוא בעט מ-30 מטר החוצה.



הגיע ראשון. אוגו (דני מרון)


דקה 21: אורן ביטון הרים כדור קרן היישר לראשו של בן שהר שעלה גבוה מעל כולם ונגח מעל המשקוף.


דקה 22, בית"ר ירושלים עלתה ל-0:1: וארן חטף כדור מאלחמיד והעביר לבריהון. הקשר השתלט, הרים את הראש ומצא את חן עזרא שבנגיעה הכניע את חיימוב. משחק רביעי ברציפות שעזרא כובש ומשחק ליגה מספר 39 ברציפות שבית"ר כובשת (השוותה את השיא של מכבי חיפה). טירוף בטדי!


דקה 32: קלאודמיר ירה כדור אדיר מחוץ לרחבה, טאהא זינק וחסם את הכדור בגופו.



מצא את הרשת משחק רביעי ברציפות. חן עזרא (דני מרון)


דקה 38: שוב קרן של אורן ביטון הגיע לראש של שחקן באר שבע, אך הכדור נבלם אצל כחילה.


דקה 45: יעקב בריהון ניסה מ-20 מטר, חיימוב היה במקום וקלט. דקה 45: וואקמה עבר את סירושטיין בקלילות והעביר רוחב לממן, שהמשיך בנגיעה משני מטר אבל קלאודמיר הצליח לחלץ מקו שער. הצלה מדהימה של הברזילאי.



לא מאמין שזה לא נכנס. וואקמה (דני מרון)


דקה 48, הפועל באר שבע ל-1:1: מליקסון הרים, אלחמיד הגיע ראשון ונגח לרשת.


דקה 52, 1:2 להפועל באר שבע: חנן ממן דהר קדימה ושלח טיל מ-20 מטר למשקוף ופנימה. הלם בטדי!


 
אלחמיד חוגג (דני מרון)


דקה 64, הפועל באר שבע עלתה ל-1:3
: מליקסון הגביה מימין, קלאודמיר לא הצליח להרחיק ובן שהר נגח לחיבורים. דקות אדירות של האלופה בטדי.


דקה 75, הפועל באר שבע כבר ב-1:4: גולדברג מסר כדור גרוע לאחור, וואקמה אמר תודה, עקף את קליימן וגלגל לרשת. 



בליץ אדום בטדי. בן שהר עם השלישי (דני מרון)

התפרקות בצהוב שחור. קריאף (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי