צפו בתקציר: 1:1 דרמטי בדקות הסיום בין מכבי חיפה לסכנין

גיאורגי קוסטדינוב
גיאורגי קוסטדינוב | ערן לוף

גיאורגי קוסטדינוב, שבכלל לא היה אמור לפתוח, כבש מכדור קרן (87) אבל בתוספת הזמן מוגרבי השווה מפנדל לסכנין, שנותרה ב-10 שחקנים מהדקה ה-37 לאחר שחטאב נכנס במאבוקה וספג צהוב שני. למאמנים יש על מה לעבוד

(גודל טקסט)

אז כן, בסופו של דבר קיבלנו שני שערים בדקות הסיום ומשהו שמזכיר דרמה, אבל באף אחת מהקבוצות לא ירצו לזכור את המשחק היום (שבת) בין בני סכנין למכבי חיפה, שהסתיים ב-1:1 לאחר 87 דקות חלשות של כל הצדדים המעורבים.

וזה לא שבכלל לא היו מצבים. אבל בכל פעם ששחקן של סכנין או של חיפה הגיע להזדמנות כזו או אחרת, היא התבזבזה על שטות כמו לבעוט לשמיים, לבעוט חלש או לא לבעוט בכלל. בשבוע האחרון דווח כאן באתר על כך שעתידו של טל בנין בסכנין מוטל בספק, והמשחק הזה ממש לא עזר למצבו הרעוע במועדון. זהו המשחק החמישי ברציפות ללא ניצחון לקבוצה מהמגזר, שדווקא הגיעה לפלייאוף מאחד המקומות הגבוהים וציפתה לדלג בקלילות מעל החלק הזה של העונה. משהו רציני חייב לקרות בקיץ כדי שסכנין תוכל לשחק בפלייאוף העליון בעונה הבאה.

ואם זה המצב בסכנין, בחיפה העניינים נראים גרוע בהרבה. אם אפילו מול קבוצה כבויה, עם מאמן מתנדנד ועשרה שחקנים על הדשא השחקנים של רוטן לא מצליחים להבקיע במשך 87 דקות ואחרי שהם כבר מבקיעים לא מצליחים לנצח, לאף אחד מהם לא מגיע ללבוש ירוק בעונה הבאה. המאמן ההולנדי, שהשבוע אישר כי הוא לא מתכוון להיענות להצעות מהולנד והוא רוצה להמשיך עוד עונה בכרמל, יצטרך הרבה יותר מכמה חיזוקים בקיץ כדי להחזיר את מכבי חיפה להיות מכבי חיפה.

טל בנין. יישאר אחרי סיום העונה? (ערן לוף)
טל בנין. יישאר אחרי סיום העונה? (מאור אלקלסי)

הרכבים
בני סכנין
: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס, עוביידה חטאב, איהאב שאמי, איהאב גנאים, סגס תאמבי, אנטוניו מרשיץ, פיראס מוגרבי, יובל אבידור, שלומי אזולאי.

מכבי חיפה: גיל אופק, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, אטיין ריינן, יונתן לוי, גיאורגי קוסטדינוב, נטע לביא, רועי קהת, סינטיהו סלליך, אופיר מזרחי, ניקיטה רוקביצה.

אוהדי מכבי חיפה עם שלט הפוך. סיכום של עונה (ערן לוף)
אוהדי מכבי חיפה עם שלט הפוך. תמונה שמסכמת עונה (ערן לוף)

מהלך המשחק
דקה 1: לאחר חצי שעת עיכוב, השופט עידן לייבה הוציא את המשחק לדרך.

דקה 20: ניסיון ראשון של סכנין, כאשר יובל אבידור השתחרר בקצה הרחבה ובעט, אבל חלש ושטוח לידיים של אופק.

חטאב רואה את האדום. אפילו זה לא שינה את מהלך המשחק (ערן לוף)
חטאב רואה את האדום. אפילו זה לא שינה את מהלך המשחק (ערן לוף)

דקה 37: עובדייה חטאב הכשיל את ארנסט מאבוקה וספג צהוב שני, לאחר שכעשרים דקות לפני כן כבר ראה את הכרטיס על הכשלת סלליך. סכנין נותרת בעשרה שחקנים.

דקה 43: כדור קרן של חיפה מצא את דוס סנטוס חופשי לגמרי ברחבה, אבל הברזילאי בעט באוויר.

סלליך. היה צריך להבקיע (ערן לוף)
סלליך. היה צריך להבקיע (ערן לוף)

דקה 75: סלליך פרץ מצד ימין, חדר לרחבה ועבר את קנדיל, אבל כשהצליח סוף סוף לשחרר את הכדור מהרגל תאמבי היה במקום כדי להציל מקו השער.

דקה 87, מכבי חיפה עולה ל-0:1: גיאורגי קוסטדינוב הקדים את ההגנה של בני סכנין לכדור קרן ודחק אותו פנימה כדי להעלות את חיפה ליתרון.

דקה 92: יונתן לוי הכשיל את מוגרבי בתוך הרחבה ולייבה שרק לפנדל.

דקה 93, 1:1: מוגרבי, מלך השערים של סכנין, לא התבלבל ושלח את בעיטת העונשין פנימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי