בבית"ר אופטימיים: אם נזכה בגביע לא יזכרו את שתי התבוסות

עידן ורד עם קלאודמיר
עידן ורד עם קלאודמיר | דני מרון

אחרי ה-4:1 לב"ש שחרץ את גורל האליפות, בקבוצה מהבירה מחכים לגמר, אך יודעים: "אין שום סיבה שנתפרק ככה ב-16 דק'". מאמצים להכשיר את קונטה וסילבסטר. בקבוצה ייערך בירור בנוגע לבריהון וההודעה של לה פמיליה

(גודל טקסט)
חלום האליפות של בית"ר ירושלים, התנפץ אמש לרסיסים לאחר המפלה הכואבת 4:1 לאלופה הפועל באר שבע, שבמחצית השנייה רקדה על הדשא באצטדיון טדי והבטיחה לעצמה את צלחת האליפות בפעם השלישית ברציפות. בית"ר תגיע לגמר הגביע ביום רביעי במומנטום רע מאוד ואחרי שתי תבוסות כואבות בתוצאה זהה, וכעת תהיה לאנשי הקבוצה עבודה רבה בעיקר בפן המנטלי, כדי להרים את השחקנים, לקראת המשחק הכי חשוב של המועדון העונה.


"אין שום סיבה שנתפרק בצורה כזו בחצי השני", אמר גורם במועדון בסיום המשחק. "זו היתה התפרקות של 16 דקות. אין שום הסבר לזה. בחצי הראשון הכל עבד כמו שתיכננו וגם הצלחנו לכבוש שער שאמור היה לתת לנו בטחון. פתחנו רע מאוד את החצי השני והקבוצה היתה נראית משותקת. איזה שערים קיבלנו? אחד בישל שון גולדברג, אחד בישל קלאודמיר, גול אחד מבעיטה חופשית וגול נוסף מאיבוד טיפשי במרכז המגרש. אתה לא יכול להרשות לעצמך לטעות ככה, בטח לא נגד באר שבע", הוסיף הגורם.


על השפעת התבוסות על הגמר אמרו בבית"ר: "אין משחק שדומה לשני. כל משחק, בטח ובטח בגמר גביע, זה סיפור שונה לחלוטין. נצטרך לשים הכל מאחור ולבוא בראש נקי לגמר הזה. אם נזכה בגביע, לא יזכרו את שתי התבוסות האחרונות ובכל מקרה אנחנו עושים עונה פנטסטית".


בבית"ר יעשו מאמצים גדולים מאוד, להכשיר לגמר את אנטואן קונטה ויאקוב סילבסטר הפצועים, אולם בשלב זה נראה ששניהם בספק גדול למשחק. קונטה סובל שוב מפציעה באיזור המיניסקוס בברך וסילבסטר מתקשה להתאושש מפגיעה באיזור הגב התחתון. עידן ורד שנכנס אמש כמחליף במחצית, צפוי לפתוח בגמר וגם איתי שכטר נמצא בתמונת ההרכב.



שחקני בית"ר מאוכזבים. גביע ישכיח את התבוסות? (דני מרון)


בצוות המקצועי החליטו להפתיע ולפתוח עם יעקב בריהון בהרכב ואריק סאבו בעמדת המגן הימני, כאשר עידן ורד ואיתי שכטר נותרו על הספסל. הצבתו של בריהון נועדה בין השאר כדי להפעיל לחץ על ג'ון אוגו במרכז הקישור הבאר שבעי ואכן לפחות בחצי הראשון הכל עבד על פי התוכניות ובריהון אף בישל בצורה נפלאה את שער היתרון לחן עזרא שכבש בפעם הרביעית ברציפות.


בריהון הוחלף במחצית והיום צפוי להיערך בירור בתוך הקבוצה בנוגע לאותו חילוף. על פי גורמים בצוות המקצועי, ירד הקשר למחצית כשהוא נראה תשוש ונשכב על מיטת הטיפולים בחדר ההלבשה ולטענת גורם בקבוצה אף התלונן על חולשה וביקש בעצמו להתחלף. בסיום המשחק אמר בריהון לחבריו כי אינו מבין מדוע הוחלף ואף טען שלא ביקש להתחלף ולא אמר דברים שיכולים היו להתפרש כבקשה להתחלף. היום תערוך הקבוצה אימון שחרור וטיפולים לשחקנים ששיחקו ומחר יערך האימון היחיד לקראת הגמר ברביעי. 


משטרת ישראל עצרה בימים האחרונים מספר אוהדים שהיו מעורבים בקטטות ובאירועי אלימות. במהלך המשחק הורחקו שישה צופים מהמגרש. 83 שפיכות אלכוהול בוצעו על ידי השוטרים בכניסה למגרש.


בינתיים, ארגון האוהדים "לה פמיליה" מנסה לשמור על אופטימיות לקראת גמר הגביע.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי