"איביץ' ימונה למאמן מכבי תל אביב, זה עניין של זמן"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | Gettyimages

בתקשורת הסרבית טוענים שמי שסומן כמועמד המוביל לפרטיזן בלגרד בחר בהצעה מישראל וירוויח מיליון יורו לשנתיים. כידוע, הסרבי עבד עם נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס כשאימן את פאוק סלוניקי היוונית

(גודל טקסט)

ולדימיר איביץ' יוכרז כמאמן מכבי תל אביב בימים הקרובים, כך על פי פרסומים במולדתו של המאמן, סרביה. על פי התקשורת הסרבית הצדדים "קרובים מאוד לסיכום וזה עניין של זמן עד ששיתוף הפעולה יוכרז באופן רשמי". איביץ', שחוגג היום יום הולדת 41, הוזכר לאחרונה גם כמועמד לפרטיזן בלגרד, אך המהלך הזה בוודאות לא ייצא אל הפועל.

איביץ', שאף הגיע לפגישה בישראל, לא עבד מאז סיים את תפקידו בפאוק סלוניקי אחרי הזכייה בגביע היווני בעונת 2016/17. קשר העבר שיחק בפרטיזן וגלדבאך לפני שהעביר שבע שנים כשחקן ביוון במדי א.א.ק אתונה, אריס ופאוק. הוא פרש ב-2012 ונשאר לעבוד במחלקת הנוער של פאוק, עד שקיבל את הקבוצה הבוגרת כמחליפו של איגור טודור במרץ 2016.

בשל עברו העשיר בפאוק, לאיביץ' היכרות משמעותית עם נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס. אגב, מאז ההודעה על סיום דרכו של ג'ורדי קרויף, הוזכרו כמועמדים למשרה הפנויה מספר מועמדים וביניהם תומאס כריסטיאנסן, מאמן לידס לשעבר, ורנה ויילר, שפוטר בתחילת העונה מאנדרלכט. לפי הפרסומים הסרבי ירוויח מיליון יורו לשנתיים.


ולדימיר איביץ'. כבר צופה במשחקי מכבי תל אביב? (Gettyimages)

עוד במכבי תל אביב, הקבוצה כידוע תארח הערב את מכבי נתניה (20:30, ישיר בספורטHD1) למפגש קריטי על המאבק על הכרטיס לליגה האירופית ולסגל ישוב הקפטן שרן ייני, שנעדר כשלושה חודשים, מאז המשחק מול הפועל ב"ש בפברואר. אז נפגע בברך. מי שעוד ישובו לסגל של קרויף הם אלי דסה ודור פרץ שנעדרו מה-2:2 מול הפועל חיפה בגין צבירת כרטיסים צהובים. ארון שוינפלד וברק יצחקי המורחקים ייעדרו וישובו למשחק מול הפועל ב"ש בשבת.

אגב, כתבנו תומר חבז מוסיף כי יריבת מכבי תל אביב הערב קיבלה בשורה לא נעימה כשהתבשרה שהמגן הימני ויקי כחלון, שהיה אמור לעבור מבחן כשירות לפני המשחק, לא הצליח להתגבר על הכאבים בגין המתיחה ממנה הוא סובל ברצועת הברך ולא יהיה כשיר. במכבי נתניה שללו אפשרות שהוא סובל מקרע ומקווים שיהיה כשיר למשחק בשבת מול הפועל חיפה. חגי גולדנברג יפתח במקומו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי