טוונטה לוחצת על רוטן לקבל את התפקיד, גורמים במכבי חיפה פנו להרוש

פרד רוטן מאמן מכבי חיפה
פרד רוטן מאמן מכבי חיפה | ערן לוף

דיווח: ההולנדים מקווים שהירוקים יסכימו לו לשמש כיועץ בשלט רחוק במקביל לתפקידו בכרמל. במועדון מתלבטים לגבי עמדת השוער, שחקן אנורתוזיס שמסיים חוזה טרם השיב לרעיון להצטרף. אלאך ישוב ארצה

(גודל טקסט)

טוונטה ממשיכה ללחוץ על פרד רוטן לקבל את תפקיד היועץ להנהלת המועדון. על פי דיווח חדש במגזין VI, בהנהלת הקבוצה ההולנדית מקווים ששחקן ומאמן העבר של הקבוצה יסכים לקחת את התפקיד במקביל למשרת האימון במכבי חיפה. רוטן, כזכור, סירב לקבל את תפקיד המנהל הטכני בטוונטה כי התחייב להמשיך לאמן בחיפה. אם הירוקים יסכימו לו לשמש כיועץ בשלט רחוק, הוא עשוי לקבל את התפקיד. אם לא, טוענים בהולנד, ישנה אפשרות שיגיע לטוונטה כמנהל טכני בקיץ 2019 אחרי שחוזהו בישראל יסתיים. ללא קשר, טד ואן לייבן הוזכר כמי שמועמד לחזור לטוונטה כמנהל טכני כבר בקיץ. 


בתוך כך, אחת ההתלבטויות הגדולות של מכבי חיפה לקראת העונה הבאה היא בעמדת השוער. במועדון היו רוצים לראות שוער ישראלי בכיר, אך עם זאת אין כוונה להשקיע סכומי עתק לשם כך. אחד המועמדים הוא שוער אנורתוזיס אריאל הרוש , שטרם חתם על הארכת חוזה בקפריסין.


לאחרונה גיששו גורמים במועדון הירוק אצל השוער לגבי העונה הבאה, אולם טרם התקבלה תשובה מצדו של הרוש. "לא נביא שוער בכל סכום, אלא במידה שתהיה אופציה טובה עבורנו הן מבחינה כלכלית והן מבחינה מקצועית", אמרו הבוקר במועדון הירוק. בשלב זה לא ברור עתידו של עומרי גלזר הפצוע בימים אלו, כך שהעונה הוא בוודאות כבר לא ישחק. גלזר לא יסכים לשמש כשוער מחליף בעונה הבאה ואם הרוש יסכים להצטרף למועדון, יקבל גלזר אישור לחפש קבוצה חדשה.



מופעל עליו לחץ. פרד רוטן (ערן לוף)


כפי שפרסמנו בתחילת השבוע המאמן פרד רוטן החליט לא להעמיד לדין את חמשת המאחרים להתכנסות לקראת המשחק מול סכנין בשבת האחרונה. במועדון הסבירו כי העונש שהחמישה הודחו מההרכב היה עונש מספק, במיוחד לאור העובדה שמדובר במשחקים האחרונים של העונה, אך ציינו: "זה לא הוסיף להם נקודות לקראת העונה הבאה".


המנהל המקצועי מו אלאך צפוי לחזור עד סוף השבוע לישראל וימשיך בשיחות עם הצוות המקצועי לגבי הרכש לקראת העונה הבאה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, אחד השמות שנמצאים ברשימות של אלאך הוא קשרה של מכבי נתניה ניקו אולסק. בחיפה לא מתכוונים לפנות לשחקן כל עוד האחרון מנהל שיחות מול מכבי נתניה, אבל מתכוונים להציע טרייד של שחקנים כאלה ואחרים על חשבונו.



אריאל הרוש ואיתן טיבי. בעונה הבאה במכבי חיפה? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי