11 אלף אוהדים אדומים הבטיחו מקום בטדי. סיוסטדט יפתח

אוהדי הפועל חיפה
אוהדי הפועל חיפה | ערן לוף

מלול ובן בסט ערכו אימון חלקי באצטדיון ר"ג, אבל יפתחו ומשם יצאה הקבוצה לירושלים. כץ ל-103FM: "בית"ר קיבלה יציעים עם אקוסטיקה טובה יותר, שרים יעודדו אותם, אבל אנחנו נזכה"

(גודל טקסט)

אווירת חג בקרב אוהדי הפועל חיפה שייעשו מחר (רביעי) את הדרך הארוכה מהצפון לאצטדיון טדי למשחק גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים. כ-11 אלף אוהדים אדומים כבר הבטיחו את מקומם במשחק הגמר ולרשותם הועמדו 18 אוטובוסים ורכבת אחד. חלק מהאוהדים אף שכרו מיניבוסים והתארגנו לנסיעה משותפת.

הקבוצה ערכה אימון מסכם באצטדיון רמת גן ובשעות הקרובות תגיע לבית המלון בירושלים. בבית המלון צפוי הבעלים יואב כץ לערוך שיחה עם השחקנים בכדי להחדיר בהם אמונה לקראת המשחק.

ניר קלינגר, שערך בימים האחרונים שיחות אישיות עם השחקנים,  צפוי לערוך אסיפה כללית לקראת המשחק. המאמן צפוי לעלות בהרכב דומה לזה שפתח ביום שבת מול בני יהודה. המגן דור מלול והחלוץ עדן בן בסט ערכו אימון חלקי וזאת בכדי להוריד עומסים אך צפויים להיות כשירים למשחק. גם הקשר השוודי רסמוס סטויטדט כשיר ויפתח במשחק.

ובינתיים התראיין יואב כץ הבעלים של הפועל חיפה הערב (שלישי) בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לגמר. "אנחנו נזכה בגביע. לירושלים תהיה רוח גבית כי יהיו להם יותר אוהדים ביציעים והם יעשו יותר רעש מאיתנו. גם אנשי ממשלה יהיו אצטדיון טדי ויעודד אותם. הפועל חיפה אף פעם לא הביאה יותר מ-10,000 צופים למשחק כך שהיום יש לנו יותר אוהדים מאי פעם. בית"ר קיבלה יציעים עם אקוסטיקה יותר טובה ויהיה להם יתרון בנושא הזה".

הכושר הירוד של בית"ר שספגה שתי רביעיות בשני המשחקים האחרונים מול מכבי נתניה והפועל באר שבע: "במשחק אחד כל דבר יכול לקרות. זה נכון שהם לא הצליחו בשני המשחקים האחרונים, אבל בשלושת המשחקים האחרונים בין הקבוצות אנחנו לא הצלחנו לנצח אותם. אני מקווה שלהם יהיה יתרון ביציע ולנו במגרש. בני בן זקן וניר קלינגר הם שני מאמנים מצוינים, אבל אני חושב שהפועל חיפה תנצח כי השחקנים שלי הולכים לתת את משחק חייהם".


הולכים לתת את משחק חייהם? שחקני הפועל חיפה עם יואב כץ (ערן לוף)

על העונה של הפועל חיפה: "עד כה עשינו עבודה טובה, אבל אנחנו מסתכלים רק על הגביע עכשיו. אנחנו מקווים להתעלות מחר. לא הכנו שום דבר למקרה של חגיגה כי אנחנו רוצים להתמקד במשחק עצמו. אין במות ואין כלום. אני שואף לנצח מחר ולא להתעסק בשום דבר אחר". על כך ששחקני הפועל חיפה מועמדים לעבור לקבוצות אחרות: "חנן ממן הוא סיפור שונה מכל השאר כי ידענו בדיוק איפה זה התחיל ולאן זה הולך. אני לא מאמין שעוד שחקנים יעזבו".

הרכב משוער: ארנטסט שטקוס, דור מלול, גבריאל תאמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, רסמוס סטויטדט, גל אראל, מקסים פלקושצנקו, גילי ורמוט, עדן בן בסט ואלון תורג'מן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי