נמני: אמרתי למכבי ת"א ולב"ש שנדבר על שכטר בסוף העונה

איתי שכטר
איתי שכטר | דני מרון

סוכנו של חלוץ בית"ר ירושלים התראיין ב-103FM רגע לפני גמר גביע המדינה והופתע שהוא יפתח נגד הפועל חיפה: "אני לא יודע איפה הוא ישחק בעונה הבאה". וגם: סכומי העתק שייאלצו לשלם לזלצבורג עבור מואנס דאבור

(גודל טקסט)

איתי שכטר לא אמור להמשיך בבית"ר ירושלים לפי איך שהדברים נראים ברגע זה, אבל בעוד זמן קצר הוא יפתח בהרכב בית"ר ירושלים בגמר גביע המדינה נגד הפועל חיפה, במה שאולי תהיה הופעתו האחרונה בהרכב בקבוצה מהבירה, אותה הוביל העונה עד לגמר וכמובן למקום השני בליגה.

הערב (רביעי), זמן קצר לפני שריקת הפתיחה ב"טדי" לקרב על התואר השני בחשיבותו, סוכנו של החלוץ אבי נמני התראיין ב-103FM והתייחס לסיטואציה בה נמצא השחקן המחוזר על ידי מכבי תל אביב והאלופה הפועל באר שבע.

העובדה שהוא פותח בגמר גביע המדינה: "למה שאופתע מכך? זו שאלה קצת מפתיעה, אבל גם התשובה מפתיעה – אני מופתע שהוא בהרכב. הופתעתי כי הוא לא תורגל, אבל בית"ר צריכה את הניסיון והאיכות שלו ואני מקווה מאוד שהוא יעזור להם".


שכטר. מסתמן שיעזוב את בית"ר ירושלים, אך זה יקרה עם תואר? (דני מרון)

הסחבת במו"מ והוצאתו מההרכב: "היו כל מני נסיבות כמו פציעה, לאנשים יותר נוח לקחת את זה לכיוונים שליליים. אם בית"ר תיקח תואר זו תהיה עונה סופר מוצלחת, אבל גם אם לא זה לא יהיה כישלון. אף אחד לא חשב שבית"ר תסיים במקום השני. אם הם לא יזכו בגביע זו תהיה אכזבה גדולה".


היכן ישחק שכטר בעונה הבאה
: "לא נתעסק בכך לפני גמר הגביע. אני לא יודע איפה הוא ישחק ואני אומר את זה חד משמעית. לא נפגשתי עם אנגלידיס או אלונה, תשאלו אותם. לשתי הקבוצות נאמר בחודש ינואר להמתין לסוף העונה".

לסיום התייחס נמני גם למואנס דאבור, כוכב רד בול זלצבורג אותו הוא מייצג: "אני מאוד מקווה שהוא יעבור בקיץ הקרוב. יש פלוסים ומינוסים לקבוצות שיש להן כסף, כי אם הוא היה משחק בקבוצה שבנויה על מכירת שחקנים אז הייתי אומר שהסיכוי שהוא יעבור גבוה. זלצבורג היא קבוצה מאוד אמידה, לא כזו שלחוצה על כסף ממכירת שחקנים. מואנס מבוקש על ידי הרבה קבוצות, אבל השאלה היא המחיר. אין לו תג מחיר, אבל מדובר בסדר גודל של 20 מיליון יורו. ארסנל? יש קבוצות שרוצות אותו, אבל לא במספרים האלה".


דאבור. עסקה בסדר גודל של 20 מיליון יורו (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי