התוכנית הסודית של אתלטיקו למניעת מעברו של גריזמן לברצלונה

אנטואן גריזמן אתלטיקו מדריד
אנטואן גריזמן אתלטיקו מדריד | Gettyimages

הקולצ'ונרוס יפנו לפיפ"א ויוכיחו כי הקטלאנים עברו על חוקי הארגון. אינייסטה שמר על עמימות בנוגע לעתידו: "יש עוד כמה פרטים לסגור, תדעו כשאספר לכם". ואלוורדה לאחר ה-1:5 על ויאריאל: "ברור שדמבלה נשאר"

(גודל טקסט)
ברצלונה הפגינה משחק מעולה, הביסה אמש (רביעי) את ויאריאל 1:5 ורשמה 43 משחקים ללא הפסד העונה בליגה. הקטלאנים רחוקים שני משחקים בלבד נגד לבאנטה (חוץ) וריאל סוסיאדד (בית) כדי לסיים לראשונה עונה שלמה בליגה בלי הפסדים. ליאו מסי רשם את הניצחון ה-450 שלו והוא נמצא בדרך הבטוחה לזכייה ב"נעל הזהב" של אירופה עם 34 שערים.


השאלה הכי מסקרנת אחרי המשחק הייתה להיכן הולך אנדרס אינייסטה, אבל עדיין אין עליה תשובה. "יש עוד כמה פרטים קטנים לסגור", אמר הקשר הוותיק שכל האופציות פתוחות. בראיון אחרי המשחק הוא הוסיף: "אמרתי שאני לא רוצה לשחק באירופה וחוץ מזה הכל פתוח. אני לא עובר לסין ועכשיו אני שומע על יפן ואוסטרליה. כולכם תדעו כשאני אומר לכם. אני רוצה לבחור את האפשרות הכי טובה עבורי. אני מנסה ליהנות מכל רגע שנשאר לי בבארסה. העובדה שאנחנו יכולים לסיים בלי הפסד את העונה נותנת לנו המון התלהבות". על הבישול שלו למסי סיפר: "אנחנו הרבה זמן ביחד ועובדים הרבה ביחד. יש לנו הרבה שיתוף פעולה ביחד. כשאתה נותן לו ככה את הכדור אתה יודע שזה יסתיים בשער".


ארנסטו ואלוורדה אמר על אינייסטה: "הוא שחקן שאין כמותו. יש את ליאו מסי ואותו ואנחנו הולכים להתגעגע אליו. אני גם מבסוט עבור עוסמאן דמבלה שכבש. ברור שהוא יישאר איתנו בשנה הבאה".


באשר לפרשת אנטואן גריזמן דיווח רדיו קאטלוניה כי הפגישה האחרונה בין בארסה לשחקן הייתה לפני שבועיים ויש הסכם מלא בין הצדדים. בארסה תשלם 100 מיליון עליו ו-20 מיליון מהסכום הזה יועברו לריאל סוסיאדד שיש לה אחוזים בכל מכירה. מאמן הקולצ'ונרוס דייגו סימאונה אמר: "גריזמן? הראייה שלי מצומצמת. אני מסתכל רק על המשחק הבא שלנו".


La portada del diario Sport de mañana… OLÉ DEMBÉLÉ. pic.twitter.com/Lc9lKyW1mK

— El 10 (@el10blaugrana) May 9, 2018


La portada del diario Mundo Deportivo de mañana… MANITA Y A 18. pic.twitter.com/zkubimoGsz

— El 10 (@el10blaugrana) May 9, 2018

"אל פאיס" טוען כי אם הקבוצות לא יגיעו להבנות, אתלטיקו עשויה להגיש תלונה לפיפ"א בטענה כי בארסה עברה על החוקים בכך שפנתה לשחקן יותר מחצי שנה לפני שהיה מותר לה לנהל עמו משא ומתן. אם הטענה תתקבל, הקבוצה הקטלאנית עשויה שוב להיענש. בתוך כך, ב"מונדו דפורטיבו" פרסמו שאם הצרפתי יעזוב בסופו של דבר, ייעשה ניסיון להביא את אגוארו במקומו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי