עזרא הפך לשחקן חופשי. קצב: נשב למו"מ חדש עם בית"ר

חן עזרא
חן עזרא | דני מרון

סוכנו של הקשר ל-101FM: "באר שבע? השיקול הוא להתחרות על מקום מול וואקמה או להמשיך איפה שחן פורח. לא יכול להעריך את הסיכויים לפני שישבנו". האופציה של קריאף תפקע בעוד כחודש

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים לא הודיעה באופן רשמי ובכתב על מימוש האופציה להארכת חוזהו של הקשר חן עזרא עד אמש (חמישי) בחצות ולכן מבחינה טכנית עזרא הפך לשחקן חופשי ורשאי לחתום החל מהיום (שישי) בכל קבוצה אחרת. הסכום באופציה עמד על כ-230 אלף דולר לעונה.


עם זאת מבהירים בסביבתו של השחקן שעדיין לא מדובר בסוף פסוק מבחינת המשך דרכו בקבוצה. יתכן וההודעה התעכבה בשל מפח הנפש והכאב על ההפסד ברביעי להפועל חיפה 3:1 בהארכה בגמר הגביע, ולכן גם אם יווצר קשר בין הבעלים אלי טביב לסוכנו של השחקן רונן קצב, עשויה האופציה להיות ממומשת בכל זאת.


"העובדה היא שהאופציה לא מומשה כי כנראה שאלי טביב קיבל את ההחלטה שלו שהאופציה גבוהה מדי והוא גם רוצה לתת יותר מעונה אחת", אמר קצב לרדיו ירושלים 101FM, "נשב למו"מ חדש עם בית"ר. לעזרא היתה תקופה נהדרת בקבוצה וטוב לו במועדון". עם זאת הבהיר קצב: "אם נצליח לסגור מול בית"ר אז מצוין, ואם לא ניפרד בידידות וננהל מגעים מול קבוצות אחרות".


על הסיכויים שעזרא יחתום בבית"ר:
"קשה לי להעריך סיכויים לפני שישבתי למו"מ. ברור לכולם שחן עשה עונה מצוינת והיה דומיננטי לכל אורך הדרך.


על ההתעניינות מקבוצות אחרות: "בוא אני אתן לכם כדוגמה את באר שבע. השיקול שלנו הוא איפה יהיה לעזרא יותר טוב. להתחרות על מקום מול טוני וואקמה או להמשיך בבית"ר".


קריאף. "משתכר כמו שחקן בלאומית" (דני מרון)


קצב התייחס גם לשחקן אחר שלו בבית"ר, אופיר קריאף. "אתם מדברים בתקשורת על כל הבלאגן (סביב טביב) בבית"ר. למה אתם לא מדברים על זה שקריאף יובש במשך חצי שנה בקריית שמונה ובבית"ר קיבל את ההזדמנות שלו והוא פורח?".


על הסיכויים שקריאף ימשיך בבית"ר: "אופיר הרוויח 15 אלף בחודש, כמו שחקנים בלאומית, ולכן אני ממש גאה בו על מה שהוא עשה בחודשים האחרונים. גם עליו לטביב יש אופציה, אבל היא תפקע רק בעוד כחודש".


שושן עשוי להחליף את קליימן מול בני יהודה

בבית"ר ירושלים ינסו לאסוף את השברים, ולצאת מהדיכאון אחרי ההפסד הכואב בגמר הגביע, לקראת המשחק בשבת (20:00, שידור ישיר בספורט4) במושבה אצל בני יהודה במושבה.

 

"למי יש ראש ואנרגיות למשחק הזה?", הודה גורם במועדון. "כולם עדין מרוסקים מההפסד בגמר ועכשיו נצטרך לאסוף את כל הכוחות ושאריות המוטיבציה כדי לסיים את הליגה בצורה מכובדת".



שושן. כנראה שיקבל עוד הזדמנות (דני מרון)


שני האימונים האחרונים נערכו באווירה קודרת, כאשר כל אנשי הקבוצה עדין מנסים לעכל כיצד בתוך שבוע התנפצה העונה לרסיסים. אחרי שאיבדה את האליפות והגביע כל שנותר לבית"ר הוא לנסות ולשמור על המקום השני ולהילחם על מענק מיקום כספי גבוה ככל שניתן.

 

באימון המסכם לא תורגל הרכב פותח וההערכה היא שמספר שחקני הרכב יקבלו מנוחה ויפתחו על הספסל. השוער בוריס קליימן, שספג ביקורות רבות בימים האחרונים, נראה שפוף וללא מצב רוח. למרות שכאמור לא תורגל הרכב איש לא יופתע, כולל קליימן עצמו, אם סתיו שושן יפתח בשער. אריק סאבו המוצהב, אופיר קריאף ואיתי שכטר הפצועים ייעדרו בכל מקרה  ובמקומם עשויים דוד קלטינס ויאקוב סילבסטר לקבל את חולצת ההרכב.


שועה וסורו יפתחו בבני יהודה
בבני יהודה החזיקו השבוע אצבעות לבית"ר ירושלים במשחק גמר הגביע, מתוך מחשבה שזכייה של הירושלמים בגביע, תביא בעקבותיה את אלפי אוהדי בית"ר למשחק מחר, בו תארח הקבוצה את הצהובים-שחורים במושבה. אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד ואחרי המפלה הירושלמית, צפוי האצטדיון להיות כנראה כמעט ריק.


מספר שחקנים שבקושי שיחקו העונה כמו הקשר איסמעילה סורו והחלוץ ירדן שועה יפתחו בהרכב. המאמן יוסי אבוקסיס יפתח במערך של ארבעה בלמים, כאשר רועי גורדנה יצטרף אל סורו וסתיו פיניש בחוליית הקישור. הזהובים יחסרו כמובן את דן מורי ואלמוג בוזגלו הפצועים שסיימו את העונה.


הרכבים משוערים

בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, איציק עזוז, עאיד חבשי, אלי בלילתי, סתיו פיניש,  איסמעילה סורו,  רועי גורדנה,  מתן חוזז,  מאוויס צ'יבוטה, ירדן שועה.


בית"ר ירושלים: בוריס קליימן (סתיו שושן), אנטואן קונטה, מיקי סירושטיין, טל כחילה, שון גולדברג, דוד קלטינס, קלאודימיר, יעקב בריהון, חן עזרא, יאקוב סילבסטר, עידן ורד. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי