כתב אישום על נהיגה בשכרות הוגש נגד קלאוס ממכבי חיפה

קלאוס
קלאוס | דני מרון

חלוץ מכבי חיפה, שאיבד את מקומו בסגל, נעצר ליד מחלף קיסריה ונמצא עם אחוזי אלכוהול מעל המותר. מהמועדון נמסר בתגובה: "לומדים את המקרה"

(גודל טקסט)
לבית משפט השלום בחדרה הוגש כתב אישום על נהיגה בשכרות כנגד חלוץ מכבי חיפה, סטפנוס אתנסיאדיס, שכבר מזמן אינו נמצא בתוכניות המקצועיות של המועדון. היווני נעצר לפני מספר ימים על כביש החוף סמוך למחלף קיסריה ונתפס עם אחוזי האלכוהול מעל המותר על פי החוק.


שלומי אזולאי, עזר לחלוץ היווני במציאת עורך הדין וסנגורו של קלאוס ביקש בשמו לדחות את הדיון למועד מאוחר יותר. ממכבי חיפה נמסר הבוקר: "אנחנו לומדים את המקרה. למועדון יש כללי התנהגות ומוסר ברורים. כשנדע את כל הפרטים, נגיב ונטפל". בכל מקרה וללא כל קשר לאירוע החלוץ קיבל הודעה על רצון להיפרד ממנו בסיום העונה והירוקים ינסו למצוא לו קבוצה.



קלאוס. הטביע את יגונו והסתבך (דני מרון)




בינתיים ממשיכה מכבי חיפה לאימונים וממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק האחרון של העונה, ביום ראשון (20:00, שידור ישיר בספורט4) מול הפועל רעננה. הירוקים רוצים לסיים את העונה עם ניצחון ביתי וינסו בנוסף לתת הזדמנות לשחקני הסגל שלא זכו להזדמנויות במהלך העונה כמו הקשרים נטע לביא ואופיר מזרחי והחלוץ מוחמד עוואד. בנוסף חלק מהשחקנים שאיחרו להכנסות לקראת המשחק בשבוע שעבר מול סכנין צפויים לחזור להרכב כמו השוער אוהד לויטה והמגן רז מאיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי