רשמית: חנן ממן נבחר לשחקן העונה בליגת העל

חנן ממן
חנן ממן | דני מרון

הפועל באר שבע עשויה הערב לזכות רשמית באליפות השלישית ברציפות שלה, הקשר שהגיע בינואר מהפועל חיפה כבר זכה לכבוד ממנהלת הליגה. הקדים את מלך השערים דיא סבע, ערן לוי, קלאודמיר ועדן בן בסט

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע יכולה לזכות הערב (שבת, 21:00) רשמית באליפות השלישית ברציפות שלה אם תנצח את מכבי תל אביב, מעידה של בית"ר ירושלים עוד קודם לכן עשויה להבטיח לה את הצלחת כבר במחצית המשחק מול היריבה המושבעת ומי שזכתה לפניה בשלוש אליפויות רצופות, אבל כך או כך הבוקר (שבת) הודיעה מנהלת הליגה על שחקן העונה.

מדובר בלא אחר מאשר חנן ממן, מי שהחל את העונה בהפועל חיפה ורק בחודש ינואר עבר לאדומים מבירת הנגב, אותם למעשה הוביל בחודשים האחרונים לתואר – כשקבוצתו הקודמת עשתה בלעדיו כל הדרך עד להנפת גביע המדינה. 

בסקר שנערך באתר מנהלת הליגה, 59.9 אחוז מהקולות הלכו לקשר של באר שבע, שהקדים את קלאודמיר פריירה (19.9 אחוז מהקולות), מלך השערים דיא סבע (15.2 אחוז מהקולות), ערן לוי (2.9 אחוז) ועדן בן בסט (2.6 אחוז). זוהי העונה השלישית ברציפות בה נבחר לתואר המצטיין שחקן של הפועל באר שבע, כאשר בעונה הקודמת היה זה מיגל ויטור ובעונה שלפני כן אליניב ברדה.


חנן ממן. השפעה אדירה על הפועל באר שבע מאז הצטרף (דני מרון)

בסך הכל הבקיע העונה חנן ממן 12 שערים בליגה (ארבעה בהפועל חיפה ועוד אחד גם בגביע), רשם שבעה בישולים ובין מספריו 3.2 איומים לשער למשחק ומרחק כולל בממוצע של 11.2 ק"מ. רבים ציפו כמובן שדיא סבע יזכה לאור 22 שעריו העונה בקבוצה שעלתה ליגה, אבל הגולשים חשבו אחרת.


ממן במעמד החתימה. לא רק העסקה של ינואר, אלא של העונה (הפועל ב"ש)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי