צפו: 0:2 למכבי חיפה, זנטי כבש והורחק. 0:2 לפ"ת, מרסיאל כבש ועשה תרנגול

מכבי חיפה חוגגת
מכבי חיפה חוגגת | אתר רשמי

הפלייאוף התחתון הסתיים: קריית שמונה שביעית לאחר שניצחה באשדוד 1:2. הירוקים הכניעו את רעננה וסיימו במקום ה-10, הכי גרוע מאז עונת 1976/77. המלאבסים ניצחו באשקלון, צמד לפושה ב-1:2 של סכנין על עכו

(גודל טקסט)

ארבעת משחקי הפלייאוף התחתון במסגרת המחזור ה-33 והאחרון הוזנקו הערב (ראשון) בו זמנית והניבו עשרה שערים, אדום מיותר ומחווה לנטע ברזילי. קריית שמונה סיימה במקום השביעי אחרי ניצחון 1:2 באשדוד. מכבי פתח תקווה סגרה על המקום השמיני עם 0:2 באשקלון. ז'והאן מרסיאל כבש את הראשון וחגג בריקוד התרנגול כמחווה לזוכת האירוויזיון נטע ברזילי.

מכבי חיפה ניצחה 0:2 את רעננה אבל נותרה במקום העשירי, הגרוע בתולדותיה מזה 41 שנים (אז ירדה ליגה).  עמית זנטי הספיק בתוך דקות ספורות לכבוש ולספוג אדום אחרי שני צהובים (אחד על הורדת חולצה ושני על תיקול מסוכן). הפועל עכו ירדה כשהיא סוחבת על גבה את כל הליגה (20 נקודות בלבד) לאחר 2:1 בבית מול בני סכנין. 

מכבי חיפה – הפועל רעננה 0:2 
5,098 צופים בסמי עופר ליוו בשריקות בוז צורמות את הירוקים על היכולת הזוועתית במחצית הראשונה ואולי זה מה שגרם לכך שהמארחת עלתה מפוקסת יותר להמשך ובדקה ה-52 גם עלתה ליתרון. טעות בהגנת האורחים הותירה את סנטיהו סלליך חופשי ברחבת. הקשר העביר לאופיר מזרחי והתכבד בבישול השביעי שלו העונה,  הכובש עשה זאת בפעם השישית. בדקה ה-89 קבע עמית זנטי המחליף את תוצאת המשחק עם פריצת יחיד נהדרת וגלגול לרשת. זנטי הוריד חולצה וקיבל צהוב ודקה אחר כך נכנס בשחקן רעננה  וראה את האדום. כמה מיותר.

זנטי. האדום יחכה לעונה הבאה (ערן לוף) 

הפועל אשקלון – מכבי פ"ת 2:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
אחרי 53 דקות עקרות מצא כדור עומק לרחבה את ז'והאן מרסיאל חופשי מול ליאור חדריאן ומשם הדרך לרשת היתה קצרה. ואיך בחר המגן הצרפתי ואחיו של אנתוני ממנצ'סטר יונייטד לחגוג? בריקוד התרנגול כמחווה לנטע ברזילי. לירוי צעירי הכפיל בדקה ה-85 בתום מבצע קבוצתי יפה.

 מרסיאל. חגג בצורה הכי ישראלית (דני מרון)

מ.ס אשדוד – הפועל קריית שמונה 2:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
בדקה ה-39 חדר נייג'ל האסלביינק לרחבה והתכוון להעביר רוחב, אבל ניר ברדע הושיט רגל והכדור הטעה את עומר אגוזי, שוער אשדוד, וחדר פנימה. חלפו שתי דקות והאורחים ביצעו התקפה קטלנית בסיומה אמנם בעט מוחמד שכר לקורה, אבל עידו דוידוב שלח את הריבאונד פנימה, 0:2. אור אינברום במבצע אישי צימק ל-2:1 בדקה ה-53.


רק שייזהר שלא לקבל צהוב (דני מרון)


אינברום. שער יפה (דני מרון)

הפועל עכו – בני סכנין 2:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
בדקה ה-9 העביר גבי קניקובסקי כדור רוחב ואוהד רבינוביץ' דחק פנימה את שער היתרון למארחת. בדקה ה-36 שלח אנטוניו מרשיץ' כדור בחצי גובה לתוך הרחבה וג'ורדן פושה השתלט עליו וירה לפינה הקרובה הגבוהה ויש לנו שוויון. החלוץ שהגיע מרעננה בחלון ההעברות של ינואר השלים צמד בדקה ה-73 עם דחיקה מקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי