מכבי חיפה עוקבת אחר מצבו של עידן ורד בבית"ר ירושלים

עידן ורד
עידן ורד | דני מרון

אם הקשר יבקש להשתחרר מחוזהו, הירוקים ינסו להחזירו למועדון. קשר אחורי זר על הפרק. נציגיו של סאן מנחם שוחחו עם מאמני נתניה, המגן יהיה חלק מעסקת אולסק?

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה את הכנותיה לעונה הבאה ומעוניינת להתחזק במספר ישראלים בכירים. בין השמות שעלו במועדון הוא שמו של קשר בית"ר ירושלים עידן ורד. הקשר, שכבר שיחק בעבר בירוק, חתם במהלך העונה על חוזה חדש בבירה לשלוש שנים, אך הביע חוסר שביעות רצון ממעמדו במיוחד לאחר שנכנס רק במהלך ההארכה בגמר הגביע.

לאור ההתפתחויות האחרונות והצהרת אלי טביב שיזוז הצדה, בחיפה מאמינים שלא מן הנמנע שוורד עצמו יבקש להשתחרר מהחוזה. במכבי חיפה לא פנו לשחקן ולא יעשו זאת כל עוד הוא תחת חוזה, אבל אם אכן יהפוך שחקן חופשי, ייעשו מאמצים רבים להביאו. "כל שחקן ישראלי בכיר שיהיה פנוי בשוק והצוות המקצועי ירצה בו, נביא אותו", אמרו בחיפה.

בכלל בחיפה רוצים להתחזק בשחקנים מקומיים מוקדם ככל שניתן ועוד נמצאים ברשימות השוער אריאל הרוש, המגן אופיר דוידזאדה, הבלמים איתן טיבי או שיר צדק והקשר ניקו אולסק. הירוקים מוכנים להעביר תמורתו לנתניה את המגן סאן מנחם ואת החלוץ שון ויסמן. מנחם שהושאל העונה לקריית שמונה מבוקש על ידי צמד המאמנים בנתניה, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ונציגיו של השחקן אף ישבו עם אנשי נתניה לגבי העונה הבאה.


ורד. יחזור ללבוש ירוק? (ערן לוף)

במקביל, בחיפה ממתינים לתשובה מהחלוץ מיכיל קראמר שהיה בשבוע שעבר בהתרשמות בישראל. בנוסף במועדון ממשיכים בחיפוש אחר קשר אחורי זר שצפוי להחליף בסגל את גאורגי קוסטדינוב. גם החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס לא נמצא בתוכניות, אך מחזיק בחוזה לעונה הבאה. קלאוס נקנס אתמול על ידי המועדון ב-32 אלף שקלים על כך שנתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול וחזר למולדותו. סנגורו של השחקן ייצג אותו בבית המשפט בתחילת חודש יולי שם צפוי קלאוס לקבל שלילה לזמן מוגבל שיהיה תקף רק לשהותו בישראל והעובדה שאינו צפוי לחזור עוד לארץ, לא צפויה להשפיע על עתידו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי