ארגנטינה אישרה שהמשחק ייערך בישראל, כנראה בחיפה

ליאו מסי עם כריסטיאן פאבון
ליאו מסי עם כריסטיאן פאבון | AFP

ההתאחדות הארגנטינאית אישרה שהאלביסלסטה תתארח בישראל ב-9 ביוני, שבוע לפני שתחל את דרכה במונדיאל, הכתב המסקר אותה עבור פיפ"א הוסיף שהנבחרות יתמודדו בכרמל

(גודל טקסט)
ההתאחדות הארגנטינאית אישרה הלילה (בין רביעי לחמישי) כי תתארח בישראל ב-9 ביוני להכנה אחרונה לקראת המונדיאל, שבוע ימים בדיוק אחר כך היא תפגוש את איסלנד על אדמת רוסיה, אבל המעניין הוא שאחד הכתבים המסקרים אותה מטעם פיפ"א, דייגו סנדרינו, טוען שאף נקבע כי המשחק ייערך בחיפה.


מזה תקופה שישנו מו"מ על מיקום המשחק, בעוד הארגנטינאים מעדיפים את חיפה כמובן שהמעורבים בישראל קיוו לארח את ליאו מסי וחבריו באצטדיון "טדי" שבעיר הבירה ירושלים, אך ניתן להסיק כי גם המצב הביטחוני בימים אלו השפיע על ההחלטה – אמנם חיפה קרובה יותר לצפון הארץ, אולם בירושלים המצב רגיש הרבה יותר בזמנים שכאלו.


נראה שכבר בימים הקרובים יוכרז רשמית על האצטדיון שיארח את המשחק, כשזמן קצר לאחר מכן גם תיפתח מכירת הכרטיסים. בארגנטינה פורסם שהנבחרת תקיים אימון פתוח לאוהדים ותבקר במקומות הקדושים בירושלים (בלי קשר היכן המשחק יתקיים). עוד צוין כי אנשי BDS ניסו למנוע את קיום המשחק בישראל ושלחו מכתבים אישיים לכוכבי ארגנטינה בנושא.

[SELECCIÓN MAYOR] Es oficial: @Argentina jugará en #Israel el próximo 9 de junio ante el seleccionado local. ¡Última escala rumbo a #Rusia! pic.twitter.com/5UIbSRoYLe

— Selección Argentina (@Argentina) 16 במאי 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי