איתי שכטר צפוי לחתום לשנתיים במכבי תל אביב

איתי שכטר
איתי שכטר | דני מרון

חלוץ בית"ר ירושלים מחכה שפרטי חוזהו יאושרו על ידי מיץ' גולדהאר, הוא יכפיל את שכרו ל-360 אלף דולר. בלקמן, דוידזאדה, באבין וקאניוק סיימו את דרכם במכבי תל אביב

(גודל טקסט)
חלוץ בית"ר ירושלים, איתי שכטר, הגיע לסיכום על חוזה לשנתיים במכבי תל אביב בו ירוויח 360 אלף דולר לעונה. השחקן כבר אישר את החוזה באמצעות סוכניו והחתימה הרשמית תתבצע ברגע שמיץ' גולדהאר יאשר את פרטי החוזה, שנשלח אליו. זו תהיה סגירת מעגל לאחר שהחלוץ כבר היה קרוב לחתימה אצל הצהובים כבר לפני מספר שנים אך אז העסקה נפלה ברגע האחרון.


רק אתמול (שלישי) נודע שמכבי תל אביב החליטה להיפרד מהמגן יובל שפונגין אחרי ארבע שנים במועדון, אישור לכך ניתן רשמית על ידי המועדון מספר שעות לאחר מכן, וכעת אישרה מכבי תל אביב כי גם ארבעת המושאלים ניק בלקמן, אופיר דוידזאדה, ז'אן סילבן באבין וגידי קאניוק ישובו לקבוצותיהם עם סיום תקופות ההשאלה לאחר שהמועדון החליט לא לממש את האופציות. 
במועדון טרם התקבלה החלטה לגבי טל בן חיים ולשחקן נאמר להמתין מספר ימים או עד להחלטת המאמן הבא.

 

 

מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד, אמר לאתר הרשמי: "היה לנו העונג שאופיר דוידזאדה, ניק בלקמן, ז'אן סילבן באבין וגידי קאניוק השתייכו למשפחת מכבי תל אביב העונה. כל הארבעה תרמו רבות לעונה שהייתה תובענית וארוכה תוך הפגנת מקצוענות לאורך כל הדרך. אנו מודים להם על הזכות שהייתה לנו לעבוד איתם".


ניק בלקמן הגיע לישראל לעונת השאלה מדרבי קאונטי האנגלית וכבש 12 שערים ב-40 הופעות בכל המסגרות. דוידזאדה הצטרף לצהובים בקיץ מקבוצת גנט הבלגית ומצא את הרשת ארבע פעמים ב-50 הופעות. גידי קאניוק שהצטרף גם הוא בחודש ינואר מקבוצת פחטקור טשקנט, כבש את שער הבכורה שלו בהופעתו החמישית מול בני יהודה אמש במחזור הסיום. ז'אן סילבן באבין יחזור לקבוצת ספורטינג גיחון הספרדית לאחר שגם הוא רשם 40 הופעות בכל המסגרות.



שב לאנגליה. ניק בלקמן (אריאל שלום)


מכבי תל אביב אמנם עדיין לא הכריזה רשמית על מינוי ולדימיר איביץ' למאמנה, אבל יש מי שעשה את זה במקומה. מוקדם יותר היום קבוצת ווז'דובאץ הסרבית, בשורותיה עבד העונה מילוש וסלינוביץ', הודיעה שהוא מצטרף למכבי תל אביב. וסלינוביץ', שעבד עם איביץ' בפאוק, ישמש כעוזרו בישראל: "קיבלתי הצעה לעבוד במכבי והסכמתי. ההחלטה לא הייתה קלה. היה לי הכבוד לעבוד עם האנשים הנהדרים בבוז'דובאץ ואני מודה להנהלה ששחררה אותי"/


וסלינוביץ', 38, פרש בגיל צעיר בגלל פציעה והחל מיד בקריירץ אימון. לאחר שהדריך מספר קבוצות קטנות בסרביה הוא חבר לאיביץ' בפאוק בעונת 2016/17 שהסתיימה עם זכייה בגביע היווני. לווז'דובאץ הגיע במהלך העונה הנוכחית והוביל אותה למקום החמישי. הוא מוגדר כאחד המאמנים הצעירים המוכשרים והמבטיחים בסרביה. כזכור, איביץ' סיכם לשנתיים אצל הצהובים והוא צפוי להרוויח כחצי מיליון יורו לעונה. לסרבי בן ה-40 היכרות עם ג'ק אנגלידיס מהתקופה המשותפת בפאוק.



מכבי תל אביב החליטה לא לממש את האופציה. אופיר דוידזאדה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי