רשמית: גיא לוזון מונה למאמן בית"ר ירושלים

גיא לוזון
גיא לוזון | ערן לוף

אחרי הפרידה מבני בן זקן, הקבוצה מהבירה הודיעה רשמית על צירופו של אקס מכבי חיפה שחתם לעונה: "שמח להגיע למועדון גדול כמו בית"ר ירושלים, רואה בזה כבוד ואתגר ענק". גלבאן מועמד להצטרף

(גודל טקסט)
גיא לוזון הוא מאמנה החדש של בית"ר ירושלים. הקבוצה הודיעה רשמית על מינויו של לוזון כמחליפו של בני בן זקן, שכזכור הודיע לע התפטרותו עוד לפני תום העונה. מדובר במהלך ראשון שמתבצע אחרי ההודעה של אלי טביב על כך שהוא זז הצדה מניהול המועדון. "אני שמח להגיע למועדון גדול כמו בית"ר ירושלים, רואה בזה כבוד ואתגר ענק. מאחל בהצלחה לכולנו – צוות, קהל ושחקנים. וכעת כל כולי נתון לעשייה על מנת להצליח", אמר לוזון לאתר הרשמי של בית"ר.


כפי שכבר פורסם מספר פעמים, מהרגע שקיבל את האחריות למועדון, החליט אלי אוחנה למנות מאמן בעל שיעור קומה ומהרגע שמועמדותו של אלי לוי ירדה מהפרק, היה ברור שדרכו של גיא לוזון לבירה סלולה. כעת, לוזון הוא הסמכות המקצועית היחידה במועדון בנוגע לצירוף ושחרור שחקנים. לספורט1 נודע שאחד השמות שעלו על הפרק הוא שמו של קשר הפועל תל אביב פדרו גלבאן, שעשוי להגיע ולהצטרף למדים הצהובים שחורים.


לוזון בן ה-42 פוטר בחודש דצמבר ממכבי חיפה אחרי פתיחת עונה חלשה. הוא החל את קריירת האימון במכבי פתח תקווה, המשיך להפועל ת"א, חזר לפ"ת והדריך בהצלחה את בני יהודה. הוא הוביל את הנבחרת הצעירה של ישראל ביורו שהתקיים בארץ והמשיך לסטנדרד ליאז', צ'רלטון ועוד קדנציה קצרה בהפועל ת"א שהסתיימה בשל המצב הכלכלי. במכבי חיפה חתם בינואר 2017 אחרי שדחה הצעה להגיע באמצע העונה לבית"ר ירושלים.


לוזון צפוי להביא עמו צוות משלו, כשכל הצוות המקצועי שעבד עם בן זקן יוחלף. כזכור, מאז סיום העונה נפרדה בית"ר מאיתי שכטר, שכבר חתם במכבי ת"א, בוריס קליימן, סתיו שושן, חן עזרא ושון גולדברג, שסיים את חצי שנת ההשאלה. ז'אורז'יניו צפוי לעזוב, וגם עתידם של קלאודמיר, מרסל הייסטר ואנטואן קונטה לא ברור. הקבוצה צירפה את איתמר ניצן וקרלוס קוויאר.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי