פציעתו של שחקן ליברפול המצרי, מוחמד סלאח, ושאלת השתתפותו במונדיאל שיחל בעוד כשלושה שבועות, מעסיקה את התקשורת ומלהיבה את הרשתות החברתיות. במהלך המחצית הראשונה של גמר ליגת האלופות אמש, בו גברה ריאל מדריד על ליברפול 1:3, נפצע שחקנה המצרי של ליברפול מוחמד סלאח בכתפו לאחר ששחקנה של ריאל מדריד סרג'יו ראמוס הפיל אותו לקרקע תוך מה שנראה כאחיזה בידו. סלאח עזב את המגרש בדמעות, ועם יציאתו מהאצטדיון לאחר סיום המשחק סירב לענות לשאלות העיתונאים. 



מאמן ליברפול, יורגן קלופ, אמר כי מקום הפציעה הוא עצם הבריח או הכתף עצמו: "זוהי באמת פציעה רצינית, זה לא נראה טוב". גורמים מצריים, לעומת זאת, הביעו אופטימיות. על פי רופא נבחרת מצרים, סלאח פצוע במפרק הכתף, ויש להמתין לאבחון בכדי לקבוע את משך היעדרותו. שר הספורט המצרי ח'אלד עבד אל-עזיז אמר כי סלאח צפוי להחלים מן הפציעה תוך שבועיים, וכמו-כן כי הצוותים הרפואיים של ליברפול ושל נבחרת מצרים סיכמו כי סלאח ישהה בליברפול לטובת קבלת הטיפול הרפואי המתאים, ובמועד מאוחר יותר שייקבע על-ידי הרופאים יצטרף למחנה האימונים של נבחרת מצרים באיטליה.

עבד אל-עזיז הביע ביטחון כי סלאח יהיה כשיר לשחק במשחקי גביע העולם שייפתחו בעוד פחות משלושה שבועות, וכי הוא יופיע בהרכב הסופי של נבחרת מצרים שיפורסם ב-4 ביוני. כמו-כן דווח בעיתונות הערבית כי סלאח יצר קשר עם בני משפחתו, הרגיע אותם והבטיח כי ישתתף במשחקי גביע העולם שייפתחו ב-24 ביוני. 

"השחקן המלוכלך ביותר בכל הזמנים"
 
ברשתות החברתיות התפללו להחלמתו המהירה של סלאח, ולא פחות מכך זעמו על סרג'יו ראמוס, תוך שלא חסכו בכינויי גנאי ובאיומים: "השחקן המלוכלך ביותר בכל הזמנים", ראמוס הטרוריסט", "ראמוס החיה" ו"ראמוס הכלב" הן רק חלק מההתבטאויות. בסקר שערך בטוויטר המגיש הפופולארי של רשת אל-ג'זירה פייסל אל-קאסם, נכון לעכשיו סבורים 73% מהמשיבים כי ראמוס פעל בכוונה לגרום להוצאתו של סלאח מן המשחק. 


ראמוס עצמו שלח לסלאח מסר של תמיכה וניחום בטוויטר, וכתב כי "לעיתים הכדורגל חושף את הצד הטוב שלו ולעיתים את הצד הרע. מעל הכל אנו מקצוענים. החלמה מהירה, סלאח. עתידך עוד לפניך".