דוכי: מאמן אמור להשליט סדר, שוקלים את עתידו של בנין

טל בנין
טל בנין | ערן לוף

מנכ"ל בני סכנין דיבר בתכנית הספורט של 103FM: "לא אתעלם מכך שהיו בעיות בחדר ההלבשה. כל עוד לא הודענו אחרת, טל ממשיך". העונה הבאה: "עדיין לא התחלנו את ההכנות, התקציב יעמוד על 15 מיליון ש"ח"

(גודל טקסט)

חאלד דוכי, מנכ"ל בני סכנין, דיבר הערב (שני) בתכנית הספורט של 103FM ושפך אור על מצבה של בני סכנין, עתידו של טל בנין והמטרות לעונה הבאה.

דוכי התייחס לעמדת המאמן: "טל בנין עדיין לא סיים את דרכו בסכנין. כל עוד לא הודענו אחרת, יש לו חוזה לעונה הבאה והוא המאמן. אני לא יודע מה הסיכויים שהוא יישאר גם בעונה הקרובה, כרגע אנחנו שוקלים את הנושא".

ההכנות לעונה הבאה: "עוד לא התחלנו להתכונן, אבל טל אמור להיות זה שאחראי על ההכנות. אנחנו מעוניינים לבנות בסכנין קבוצה טובה למרות שהתקציב יעמוד על 15 מיליון שקלים כמו בעונה שעברה. אין לנו אפשרות לחרוג ואני מאמין שבגלל שאנחנו משחקים בבית תהיה עונה טובה יותר מהקודמת".


בסכנין עדיין לא קיבלו החלטה לגביו. טל בנין (ערן לוף)

מערכת היחסים בין הבעלים אבו יונס לבנין: "אנחנו מעריכים את טל ואת העבודה שלו מאוד. אני לא מדבר בשם עצמי, אלא מייצג את קבוצת בני סכנין. תוצאות לא תמיד קשורות למאמנים".

מחנאות בחדר ההלבשה: "אני לא רוצה להתעלם מכך שהיו בעיות. היו לנו בעיות בסגל ובקבוצה. כל זה צריך להיות באחריות של המאמן שאמור היה להשליט סדר בקבוצה".

התלונות מצד שחקני הספסל: "בכל קבוצה שחקן שלא משחק יגיד דברים רעים ולא יאהב את שיטת האימון, התרגלנו לזה כבר. מי שמשחק מבסוט, מרוצה וקרוב למאמן. ככה זה".

אברהם פאס: "הייתי רוצה שהוא ישחק עוד שנתיים או שלוש, אבל הוא עזב ולצערי הוא לא המשיך לשחק כדורגל. אני לא אחזיק אותו בכוח. בלאגן בחדר ההלבשה? אני לא רוצה להיכנס לזה".


"בעיות בחדר ההלבשה? לא רוצה להיכנס לזה". פאס (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי