גלזר צפוי להאריך חוזה במכבי חיפה, אולסק מועמד

עומרי גלזר
עומרי גלזר | עדי אבישי

בקבוצה מעוניינים להשאיר את השוער לצדו של אוהד לויטה, אלא אם חיימוב ישוחרר מבאר שבע. נציגיו של קלאוס ינסו להגיע לפשרה על הטרת חוזהו. בוזגלו קיבל טיוטת חוזה וצפוי להשיב בתחילת השבוע

(גודל טקסט)

 מכבי חיפה תחזור לאימונים בסוף חודש יוני ובמועדון מקווים כי עד אז רוב הסגל יהיה סגור לקראת העונה הבאה. בתחילת השבוע הבא צפוי להגיע לישראל החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר שיעבור בדיקות רפואיות וצפוי לחתום על חוזה רשמי לשנתיים הקרובות. במועדון מאמינים כי עד פתיחת האימונים יצליחו להחתים קשר אחורי זר וישראלי כאשר המועמד העיקרי הוא קשר מכבי נתניה ניקו אולסק.

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, אולסק היה בין הראשונים ברשימה של מו אלאך וראשי חיפה מנהלים שיחות עם נציגי מכבי נתניה בנושא. בנוסף במועדון החליטו כי לא יתחזקו בעמדת השוער אלא אם גיא חיימוב ישוחרר מהפועל באר שבע. בקבוצה יתנו קרדיט לצמד השוערים אוהד לויטה ועומרי גלזר. אגב, גלזר צפוי להאריך את חוזהו בחיפה אך פגישה רשמית בין הצדדים תיערך לאחר פתיחת האימונים.

"אנחנו מאמינים בעומרי גלזר שצפוי לקבל חזרה את הקרדיט במלחמה על אפודת השוער הראשון", אמרו בקבוצה. בינתיים במועדון רוצים להתשחרר מהשחקנים שאינם בתוכניות לעונה הבאה וביניהם החלוץ היווני קלאוס. לאחרונה הגיעו לישראל נציגיו של החלוץ שצפויים להיפגש עם ראשי חיפה ולנסות ולהגיע לפשרה לגבי התרת חוזהו. קלאוס עצמו הבהיר בפוסט מיוחד לפני שעזב את ישראל כי אינו מתכוון להתפשר לגבי המשך חוזהו בחיפה אבל לאחרונה הבין כי הקבוצה כבר החתימה חלוץ זר והוא לא יקבל הזדמנות מחודשת להוכיח את עצמו. בחיפה הבהירו מאידך כי לא יסכימו להעביר את השחקן לקבוצה אחרת ולהשלים את השכר כפי שעשו בעבר עם שחקנים אחרים בעבר.

אולסק. בעונה הבאה בירוק? (דני מרון)
אולסק. בעונה הבאה בירוק? (דני מרון)

נציגי מכבי חיפה העבירו אתמול את טיוטת ההסכם כסיכום לאחר הפגישה האחרונה שנערכה בינם לבין אביו של מאור בוזגלו. כעת ייפגש יעקב בוזגלו עם עורכי דינו וישלח את תשובתו לירוקים בתחילת השבוע. המחלוקת הגדולה בין הצדדים היא העובדה שחיפה רוצה להכניס סעיף של אופציה לעונה נוספת מעבר לעונה הקרובה ואילו במשפחת בוזגלו רוצים לחתום על חוזה לעונה אחת ללא אופציה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי