הוועדה תודיע ביממה הקרובה אם שינו זוארץ יהיה יו"ר ההתאחדות

שינו זוארץ
שינו זוארץ | אודי ציטיאט

הוועדה בראשות השופטת בדימוס אסתר דודקביץ' פגשה את המועמד היחיד לתפקיד כדי לבדוק אם יש לו זיקה למכבי פ"ת ולהפועל מרמורק שעלולה למנוע ממנו את המינוי. אם ימונה, עיני לא ישמש בשום תפקיד בהתאחדות

(גודל טקסט)

ועדת הכשירות בראשות השופטת בדימוס אסתר דודקביץ' ולצדה השופט לשעבר עו"ד אלון רום ונשיא התאחדות המלונות אמיר חייק נפגשה היום (ראשון) עם שינו זוארץ, שהיה היחיד שהגיש את מועמדותו לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל. זוארץ מבקש להחליף את עופר עיני, שכזכור הודיע לפני מספר חודשים שהוא אינו מתמודד על קדנציה נוספת בתפקיד.

זוארץ אמור לשכנע את ועדת הכשירות שאין לו זיקה למכבי פתח תקווה מליגת העל ולהפועל מרמורק מהליגה הלאומית, בהן שימש כספונסר בלבד, והביא חוות דעת משפטית מנומקת המעידה על כך. אם לאחר בחינת הוועדה תחליט השופטת דודקביץ' כי אין מניעה למנוע מזוארץ להתמודד על התפקיד, ניתן יהיה להכריז עליו כמי שיעמוד החל מתחילת חודש אוגוסט בראש ההתאחדות לכדורגל. ההחלטה תימסר ביממה הקרובה, לכל המאוחר ביום שלישי בבוקר.

במקרה שהשופטת דודקביץ' תפסול את זוארץ והוועדה תחליט כי יש לו זיקה לשתי הקבוצות, ייפתח מירוץ חדש לתפקיד היו"ר ושמות אחרים יעשו ייאבקו לקבל את תמיכת הקבוצות דרך מרכזי מכבי והפועל. כידוע, זוארץ זוכה לתמיכה של מעל 90 אחוז של קבוצות הכדורגל בארץ והעומדים בראשן.

כבר עכשיו ברור כי מינוי זוארץ יוריד מסדר היום את הקשר עם יו"ר ההתאחדות הנוכחי עיני, שאינו תומך, בלשון המעטה, במועמדותו של זוארץ ולא יתבקש לעזור להתאחדות בשום תפקיד משני, כולל בנושא הכספי. גם בתוך מסדרונות ההתאחדות לכדורגל יהיו מספר שינויים, כפי שהודה גורם בהתאחדות. זוארץ עצמו אישר כי אין לו כל קשר מול עופר עיני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי