עזרא עבר בדיקות רפואיות, יוצג בקרוב כשחקן הפועל ב"ש

חן עזרא, בן ביטון
חן עזרא, בן ביטון | דני מרון

האלופה על סף החתמת רכש ראשון. קשר בית"ר ירושלים יחתום לשלוש שנים ויחזור לקבוצת נעוריו. אוגו נכלל בסגל הסופי של ניגריה למונדיאל

(גודל טקסט)

חן עזרא עבר היום (ראשון) בדיקות רפואיות ואחרי שיתקבלו התוצאות, הוא יהפוך להיות רשמית שחקן הרכש הראשון של הפועל באר שבע לקראת עונת 2018/19. הקשר, ששיחק בעונה וחצי האחרונות בבית"ר ירושלים, יגיע בהעברה חופשית ויחתום לשלוש שנים. עזרא הוא באר שבעי ששיחק במחלקת הנוער של הפועל, אך עזב אותה לטובת בית"ר טוברוק.

עזרא סיכם בבאר שבע עוד לפני שיצא לחופשה וכעת רק תוצאות הבדיקות מונעות הודעה רשמית בנושא. לא מן הנמנע שכבר היום תציג האלופה את עזרא. בקרוב, צפויה האלופה להודיע גם על צירופו של המגן השמאלי שמואל שיימן מהפועל חיפה.

קריירת הבוגרים של השחקן בן ה-29 כללה את מכבי נתניה, הפועל כפר סבא, מכבי חיפה, הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים. הוא זכה עם הירוקים בגביע המדינה בעונת 2015/16 ואשתקד כבש שמונה שערי ליגה במדי בית"ר ירושלים. כזכור, האופציה של בית"ר עליו פגה ב-10 במאי ובקבוצה הוחלט שלא לממש אותה בסכום הנקוב.

בתוך כך, בשורות טובות לג'ון אוגו. הקשר האחורי נכלל בסגל הסופי שפרסם מאמן נבחרת ניגריה גרנוט רוהר למונדיאל. אוגו שרד את הניפוי הסופי ויהיה הנציג השני (והאחרון) של ליגת העל במונדיאל אחרי פרדראג ראיקוביץ' ממכבי ת"א. כזכור, ניקיטה רוקאביצה ממכבי חיפה נופה אתמול מהסגל הסופי של אוסטרליה.


עזרא ומליקסון. בעונה הבאה הם כבר ישתפו פעולה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי