סבע: רבים יצפו במשחק מול ארגנטינה, זו הזדמנות להתקדם

דיא סבע באימון הנבחרת
דיא סבע באימון הנבחרת | עד אבישי

מלך השערים וכוכב מכבי נתניה נשאל באימון הנבחרת על רצונו לעבור לאירופה: "כיף לפגוש את השחקן הכי טוב בעולם, אבל אנחנו כדורגלנים ורוצים לנצח". טיבי וטאהא תורגלו בהרכב, עדיפות לדאבור על פני חמד

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל התכנסה הערב (ראשון) לאימון נוסף לקראת המשחק בשבת מול נבחרת ארגנטינה, אחרי ששחקניו של אלון חזן זכו בסוף השבוע למנוחה ולמעשה עלו על כר הדשא לראשונה מאז האימון שנערך ביום חמישי האחרון.

הנבחרת התאמנה בשבוע שעבר ותתאמן גם בימים הקרובים באצטדיון רמת גן לקראת המשחק ב"טדי", כאשר רק ביום שישי תעלה על כר הדשא בירושלים ותערוך בטדי את האימון המסכם. באימון הערב החל המאמן אלון חזן לתרגל ניסיונות להרכב הפותח נגד ארגנטינה, הרכב בו נוסו אריאל הרוש בין הקורות, טאלב טוואטחה ואלי דסה כמגנים ואיתן טיבי ולואי טאהא כבלמים. בקישור תורגלו ביברס נאתכו, אלמוג כהן ובירם כיאל. עדיין קיימת התלבטות לגבי מי ישחק באגפים, כאשר בחוד כרגע מואנס דאבור זוכה לעדיפות על פני חמד.

אגב, משרד התרבות והספורט הודיע היום רשמית על כך ש-200 הכרטיסים שהיו ברשותו למשחק מול ארגנטינה יוחזרו. "עובדי משרד התרבות והספורט בעצה אחת עם הנהלת המשרד, הודיעו, באמצעות ועד העובדים, כי בכוונתם לוותר על כל הכרטיסים למשחק ישראל -ארגנטינה, שהוצעו למשרד עבור העובדים במחיר מלא, ולהחזירם ליזם, זאת על אף שהם משוכנעים כי נגרם להם עוול. יובהר כי וויתור העובדים על הכרטיסים נעשה לאור תחושת אי הנוחות הכבדה ששררה בקרב העובדים בשל הפרסומים האחרונים, הפגיעה בתדמיתם כעובדי ציבור והאור השלילי בו הוצגו בתקשורת", נמסר.

ובחזרה לכדורגל: לפני האימון שוחח עם התקשורת קשר הפועל באר שבע ומי שנבחר לשחקן העונה בליגת העל, חנן ממן שאמר: "זה מרגש לפגוש את ליאו מסי, אם הייתם שואלים אותי על זה בתחילת הדרך אז זה חלום. זו נבחרת גדולה ובנוסף למסי כל שחקן שם הוא ברמה הכי גבוהה שיש. אני מקווה שהקהל באצטדיון ייהנה מאיתנו וממסי".


ממן. מקווה שהקהל בטדי ובבית לא יהנה רק ממסי (עדי אבישי)

עוד אמר ממן על חשיבות המשחק: "אין סיבה שלא ניתן פייט. עדיין משחקים 11 על 11 ונעשה את הכל כדי שנעשה את הכי טוב. הם מתוכננים לאירוע הרבה יותר גדול מאיתנו ואנחנו רוצים לנצח בשביל הספורטיביות. זו תהיה חוויה לכולם".

מעמדו בנבחרת: "אני מאוד מקווה להיות חלק מהרוטציה ומקווה שאעשה זאת בשנה הקרובה ואתחיל משבת. על ליגת האומות אני לא יודע"


החולצה של מסי:
"אנחנו לא מתעסקים בזה. יש פה חבר'ה טובים ופרצופים חדשים, כולם רוצים להוכיח ויש אווירה טובה".

לאחר מכן התייצב מול התקשורת גם חלוץ מכבי נתניה ומלך שערי ליגת העל דיא סבע: "זה לא סוד שזו הייתה העונה הכי טובה שלי בקריירה וברור שכולם רוצים לשחק, אבל יש מאמן שיחליט. אין מה להשוות בין הנבחרות, אבל זה כיף גדול לפגוש את השחקן הכי טוב בעולם, זה מרגש, אבל אנחנו רוצים בסופו של דבר לעלות לשחק וככדורגלנים גם רוצים לנצח".


סבע באימון. פוגש את השחקן הכי טוב בעולם לדעתו (עדי אבישי)


שליש משחקני הנבחרת מגיעים מהמגזר:
"זה כיף גדול לראות את זה, אבל מי שטוב שיהיה פה ולא צריך לזמן על פי דת. זה מגיע לנו".

רצונו לעבור לאירופה: "כל משחק אני מגיע בידיעה שבוחנים אותי ומסתכלים עליי. אני רוצה להתקדם ממשחק למשחק וזו הזדמנות טובה כי יהיו הרבה עיניים על המשחק הזה. לא יודע מי יגיע לצפות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי