דוד מרטן מונה לעוזר של גיא לוזון בבית"ר ירושלים

דוד מרטן
דוד מרטן | בית"ר ירושלים, רשמי

הקבוצה מהבירה ממשיכה במתיחת הפנים בצוות המקצועי. רם שטראוס הוזכר כאופציה לשמש כמחליפו של איתמר ניצן, שמם של בן אז'ובל ובן רייכרט עלה

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים ממשיכה במתיחת הפנים בצוות המקצועי והיום הודיעה שדוד מרטן יהיה עוזרו של גיא לוזון. מרטן, שבעונה שעברה עבד עם איציק טוויזר בצוות המקצועי של הפועל עכו, עבד עם לוזון בעבר בסטנדרד ליאז' ובצ'רלטון האנגלית. בנוסף, היה מתורגמנו של לואיס פרננדס כשזה אימן את נבחרת ישראל, אימן את הנוער של מ.ס אשדוד ואת קבוצת הבוגרים של הפועל ירושלים.


כזכור, יחד עם בני בן זקן עזב גם העוזר גילי לבנדה, מאמן השוערים עמי גניש (שחתם בהפועל תל אביב) ומנהל הקבוצה אלי מנצור. גם היועץ המנטלי יגאל הלל לא ימשיך במועדון. רק מאמן הכושר שלומי ודררו נשאר בשלב זה בצוות מהעונה שעברה. לוזון מחפש לצרף מאמן שוערים חדש וייתכן שיחליף גם את הפיזיותרפיסט.


מבחינת שחקני הסגל, בית"ר צירפה את קרלוס קוויאר ואיתמר ניצן ונפרדה ממספר גדול של שחקנים: איתי שכטר, בוריס קליימן, סתיו שושן, שון גולדברג, חן עזרא. ז'אורז'יניו צפוי לעזוב, ואילו מעמדם של קלאודמיר (האופציה עליו תפוג ב-15 ביוני) ומרסל הייסטר (שמחזיק בחוזה) לא ברור.


הקבוצה תחל את אימוניה ב-12 ביוני ותצא בהמשך למחנה אימון בהונגריה. כל השחקנים שתחת חוזה קיבלו הוראה להתייצב לפתיחת האימונים. המטרה של לוזון היא לצרף שוער שני לידיעה, כששמו של רם שטראוס מהפועל עכו הוזכר כאופציה. במועדון טוענים שסוכן השחקנים דודו דהאן, המייצג את לוזון ומרטן, חיזק את מעורבותו בסגל, מה שעשוי לחזק את מועמדותם של שחקנים כמו בן אז'ובל, בן רייכרט ואחרים. 

 




עוזרו החדש של גיא לוזון. דודו מרטן (בית"ר ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי