מכבי נתניה החתימה את המגן האמריקאי ג'ונתן בורנשטיין

ג'ונתן בורנשטיין
ג'ונתן בורנשטיין | Gettyimages

מגן קרטרו המקסיקנית (33) יגיע לעונה עם אופציה: "שמעתי רבות על המועדון, מחכה להצטרף. מודה על ההזדמנות להוכיח את עצמי". בין השאר, רשם 38 הופעות במדי נבחרת ארצות הברית. צפו בביצועיו

(גודל טקסט)

מכבי נתניה הודיעה הבוקר (שלישי) על החתמת המגן השמאלי ג'ונתן בורנשטיין לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת באמצעות סוכנו איתמר קינן. בורנשטיין, שיחגוג 34 בנובמבר הקרוב, אמריקאי יהודי, מגיע לנתניה מקבוצת קרטרו המקסיקנית. כזכור, אתמול חתמו במועדון החלוץ שובל גוזלן והמגן השמאלי דודי טוויטו, וכעת נסגרה האחרונה באופן סופי. המשמעות היא שהמגן קובי מור לא ימשיך בקבוצה. בורנשטיין לא ייחשב כזר בשל יהדותו. 

בורנשטיין שיחק בקרטרו מאז 2014, כאשר הגיע בהשאלה מטיגרס ולאחר עונה אחת חתם כשחקן המועדון. הוא רשם 82 הופעות במדי הקבוצה בליגה המקסיקנית וכבש שני שערים. בין השאר, שיתף פעולה עם רונאלדיניו כשזה הגיע לשתי עונות במועדון בשלהי הקריירה. כמו שיחק בצ'יבאס USA מליגת ה-MLS. ב-2007 זומן לנבחרת ארצות הברית והופיע במדים הלאומיים ב-38 משחקים, כולל במונדיאל בדרום אפריקה. 

בורנשטיין סיפר לאתר הרשמי של הצהובים: "מחכה להגיע עם המשפחה לנתניה ולהצטרף למועדון עליו שמעתי רבות. רוצה להודות על ההזדמנות שניתנה לי ומבטיח כי אוכיח את עצמי ואעזור לקבוצה בהשגת היעדים". 

אגב, שמו של המגן הוזכר לא פעם כמועמד להגיע לישראל ואפילו למכבי נתניה עצמה בתקופת דניאל יאמר. בקיץ 2008 ביקר בישראל בחופשה מה שהוליד גל שמועות על מעבר אפשרי למכבי ת"א, אלא שהשחקן העדיף את הכסף של הליגות בארה"ב ובמקסיקו. לפני שנתיים הוזכר כמועמד להצטרף למכבי חיפה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי