איינבינדר: מעדיפים לנצח מאשר לקחת חולצה של מסי

דן איינבינדר
דן איינבינדר | דני מרון

הנבחרת ערכה אימון נוסף לקראת ארגנטינה, הקשר התייחס למסביב: "מכבדים אותם, אבל נאחל להם בהצלחה בגביע העולם אחרי המשחק". מואנס דאבור: "אסתפק בתמונה איתו, אבל הלוואי שנחליף חולצות"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל התכנסה גם הערב (שלישי) לאימון לנוסף לקראת המשחק בשבת באצטדיון "טדי" מול נבחרת ארגנטינה, והפעם היו אלה מלך השערים בליגה האוסטרית מואנס דאבור וקשר הפועל באר שבע דן איינבינדר שהתייצבו לראיון קצר.

חלוץ זלצבורג נשאל תחילה על האפשרות שיחליף חולצה עם מסי ואמר: "הלוואי, מה אני אגיד? אנחנו לא מתעסקים בזה, אלא רוצים לבוא ולשחק את הכדורגל שלנו. אסתפק בתמונה איתו והכל בסדר".

על כך שהוא עשוי לפתוח על חשבון תומר חמד אמר דאבור: "עוד יומיים-שלושה נדע מי משחק ומי יחכה להזמנות. אני מצפה ורוצה לשחק, אבל יש מאמן. זה כבוד גדול ואני שמח שאני עושה דברים יפים בחו"ל. זו הרגשה מצוינת ואני מקווה להמשיך בכושר הזה".

לסיום התייחס לריבוי השחקנים מהמגזר בסגל: "זו התקדמות יפה ואני חושב שהגיע הזמן שנתעסק רק בכדורגל ושכל מי שמגיע שיהיה פה אם הוא ערבי או שלא. זו התקדמות שראיתי לפני כמה שנים ואמרתי שאפשר לעשות את קפיצת המדרגה ואני שמח על כך".

קשר האלופה דן איינבינדר אמר לקראת המפגש מול מסי: "אנחנו מתקדמים בהכנות, כיף לנו להיות פה כי זו שמחה וגאווה גדולה לייצג את המדינה. כולנו שמחים לקחת חלק למשחק כזה גדול מול יריבה כזו. אני יכול לספר שבכל האימונים עד עכשיו השחקנים והצוות מאוד מרוכזים במשחק ורק על זה הפוקוס, אנחנו רוצים ללמוד את ארגנטינה ולהציג את היכולת הטובה ביותר. העניינים מסביב פחות מעניינים אותנו. ב-90 דקות נצטרך להיות במיטבנו כדי לשמח את הקהל".


איינבינדר ודור פרץ במצב רוח טוב באימון (דני מרון)


ההפגנות הפרו פלסטיניות באימוני ארגנטינה:
"זה חריג, אבל זה לא משהו בשליטתנו. אנחנו לא יודעים מה קורה שם, רק שומעים ומתעדכנים. אני בטוח שארגנטינה תכבד אותנו ואנחנו אותה. נאחל להם אחרי המשחק בהצלחה למונדיאל, אבל אנחנו רוצים לעשות את התוצאה הטובה ביותר".


מי יזכה בחולצה של מסי:
"נדע בשבת. זה משהו שקורה בכל מקום בעולם, בכל קבוצה ובטח שמשחקים מול ארגנטינה ומסי. אני לא יודע מי יחליף איתו חולצה, זה לא באמת משנה. בסופו של דבר כולנו מעדיפים לנצח ושיהיו גאים בנו מאשר לקחת חולצה הביתה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי