מכבי תל אביב הודיעה לטל בן חיים על סיום דרכו בקבוצה

טל בן חיים
טל בן חיים | אריאל שלום

מנכ"ל הצהובים בן מנספורד שוחח עם הבלם הוותיק ובישר לו שחוזהו בקבוצה לא יוארך. "לצערי דרכינו נפרדות", כתב השחקן. "ההחלטה התקבלה לאחר לבטים רבים", נמסר מהמועדון הצהוב. בית"ר והפועל חיפה עשויות לצרפו

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב החליטה לא להמשיך את ההתקשרות עם טל בן חיים. הבלם' שאמור לשוב לישראל מחופשה פרטית בארצות הברית ביום השבת הקרוב' התשבר על כך לאחר ששוחח הערב (שלישי) עם מנכ"ל המועדון בן מנספורד והבין ממנו שדרכו במועדון הצהוב הסתיימה.


הבלם, שגדל במועדון הצהוב ושב לשחק בשורותיו בקיץ 2015 אחרי קריירה מפוארת באירופה, פרסם מאוחר יותר פוסט בחשבון האינסטגרם שלו בו אמר שלום לקהל הצהוב: "לצערי דרכינו נפרדות", כתב.


"לאחר לבטים רבים הוחלט שלא להציע לטל בן חיים להאריך את החוזה לעונה הבאה. אנו יודעים כי טל ימשיך בקריירה המקצוענית וקרוב לוודאי שגם ימשיך בעולם הכדורגל מעבר לקריירת המשחק שלו. מועדון הכדורגל מכבי ת"א מאחל לטל את מלוא איחולי ההצלחה בהמשך דרכו ויוקיר אותו על תרומתו בעתיד". נכתב בהודעה הרשמית שפרסם המועדון הצהוב.


בן חיים הצטרף לז'אן סילבן באבין, חוסה רודריגס, ניק בלקמן, אופיר דוידזאדה ויובל שפונגין שכבר בשבועות האחרונים קיבלו הודעות על סיום דרכם בקבוצה. עד כה הצטרף לשורות הצהובים רק החלוץ איתי שכטר.



נפרד מהמועדון בו גדל בגיל 36. טל בן חיים (מכבי תל אביב – האתר הרשמי)


בחודש ינואר האחרון, כזכור, בן חיים בן ה-36 הוזכר כמועמד לחזק את חוליית ההגנה של בית"ר ירושלים ולא מן הנמנע שכעת המגעים בין הצדדים יתחדשו. לספורט1 נודע שגם הפועל חיפה עשויה לפעול על מנת לצרפו.


בן חיים צמח כאמור במחלקת הנוער של הצהובים ושיחק במדי הקבוצה הבוגרת של המועדון בסך הכל במשך שש שנים. הבלם זכה עם מכבי תל אביב באליפות ושני גביעים לפני שעבר לבולטון האנגלית ב-2004. הקריירה שלו בממלכה תפסה תאוצה וכעבור שלוש עונות מוצלחות הוא הצטרף לצ'לסי.


משם המשיך למנצ'סטר סיטי, סנדרלנד, פורטסמות', ווסטהאם וקיו פי אר. בהמשך עבר לסטנדרד ליאז' בלגית ומשם שב לאנגליה הפעם לצ'רלטון עד שחזר הביתה למכבי תל אביב בקיץ 2015. מאז ששב לישראל ערך הבלם  112 הופעות רשמיות במדי מכבי תל אביב וכבש שער אחד. לבן חיים היה גם תפקיד משמעותי בהעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות וזכה בגביע הטוטו.



 

לצערי דרכינו ניפרדות…

A post shared by Tal Ben Haim (@talbenhaim26) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי