פרסום ראשון: בית"ר ירושלים פנתה רשמית למאור בוזגלו

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | מאור אלקסלסי

בסביבת הקשר בן ה-30, ששיחק תחת לוזון במכבי חיפה, אישרו: "זו האופציה הכי רצינית". הגעתו עשויה לסלול את הדרך למכירתו של עידן ורד. המאמן למקורביו: "רוצה להשאיר כמה שיותר שחקנים". החל מו"מ עם ברק לוי

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים פנתה רשמית למאור בוזגלו במטרה לצרפו לקבוצה לעונה הקרובה. ההודעה של משפחת בוזגלו, שאושרה לאחר מכן על ידי מכבי חיפה, לפיה המגעים בין הצדדים הופסקו, הפכה את הקשר שמחלים מפציעה לשחקן מבוקש. בית"ר רואה בבוזגלו כאופציה מרכזית לחיזוק הסגל החדש שבונה גיא לוזון, אולי כמחליף לעידן ורד, שעשוי להימכר למכבי תל אביב. בסביבת בוזגלו טענו היום: "יש כמה הצעות, בית"ר נראית כרגע כרצינית ביותר".

בוזגלו בן ה-30 מחלים מניתוח לאיחוי הקרע ברצועה הצולבת ועל פי ההערכות, הוא עשוי להיות כשיר למחזורים הראשונים של העונה. השחקן, שעבר בצעירותו במחלקת הנוער של בית"ר, שיחק בעונה שעברה חמישה משחקי ליגה במדים הירוקים, כולם כמובן תחת לוזון. אגב, הקשר עזב את סטנדרד ליאז' להפועל באר שבע בקיץ בו הגיע לוזון למועדון הבלגי.

למרות ההצעה, ההכנות לעונה הבאה בבית"ר מעט תקועות בשל חוסר הוודאות בונגע לגובה התקציב שיעמיד אלי טביב אחרי ההודעה לפיה הוא זז הצדה. לוזון הבהיר למקורביו שהוא מעוניין להשאיר את מרבית שחקני הסגל, אבל ממתין להחלטות טביב ואלי אוחנה. כפי שפרסמנו אתמול, לאחרונה התחזקה מעורבותו של סוכן השחקנים דודו דהאן בכל הקשור למועמדים לחיזוק ושמות כמו בן אז'ובל ובן רייכרט נמצאים על הפרק, בנוסף לקובי מויאל ואלי אלבז.

בתוך כך, בית"ר פתחה במו"מ עם נציגיו של השוער ברק לוי, שסיים את חוזהו במכבי תל אביב. השוער בן ה-25 שיחק בעונה שעברה בהפועל קטמון ובעבר גם במכבי נתניה. בית"ר רוצה לצרף את לוי על מנת שיתחרה עם איתמר ניצן על אפודת השוער הראשון. כידוע, גם הפועל רעננה במגעים עם השוער, כשהמאמן מנחם קורצקי רוצה שיהווה גיבוי לצעיר אסף צור. גם השוער רם שטראוס הוזכר כאופציה להצטרף לבירה.

אלי טביב. בבית
אלי טביב. בבית"ר מחכים לדעת מה יהיה גובה התקציב בעונה הבאה (דני מרון)

ביום שלישי הבא תפתח את הקבוצה את אימוניה בהשתתפות לא מעט שחקנים צעירים ושחקנים שחוזרים מהשאלה. אנטואן קונטה מחלים מניתוח מיניסקוס וכנראה ישוב לפעילות רק באוגוסט. קלאודמיר ממתין להחלטה בנוגע למימוש האופציה וז'אורז'יניו, שמבוקש בהפועל תל אביב, קיבל אישור לשהות שבוע נוסף בברזיל. גם עתידם של מרסל הייסטר ואריק סאבו, שמחזיקים בחוזה, לא ברור, אך הם קיבלו הוראה מפורשת להתייצב לאימון הפתיחה.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי