ראשי הפועל חדרה נפגשו עם מכבי חיפה וביקשו לשאול שחקנים

קאיו, סטפנוס אתנסיאדיס, שי בן דוד
קאיו, סטפנוס אתנסיאדיס, שי בן דוד | ערן לוף

השמות שעלו בשיחה הם יהב גורפינקל, שי בן דוד, עופרי ארד ומוחמד אבו פאני. הערכה: עוד היום יתקבל האישור הסופי לאירוח המשחקים בנתניה

(גודל טקסט)

למרות הבעיות הניהוליות לכאורה של הפועל חדרה בשל מעצרו של ראש העיר צביקה גנדלמן ונושא קבלת אישור ניהול תקין, במועדון ממשיכים בבניית הקבוצה לעונה הבאה. בחדרה רוצים להסתמך העונה על שחקנים צעירים ומושאלים מהמועדונים הגדולים ולאחר שערכו בתקופה האחרונה מספר פגישות עם אנשי הפועל באר שבע, אתמול נפגשו בחדרה גם עם מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב. ראשי חדרה ערכו היכרות עם בן דב ואף שוחחו עמו על השחקנים הצעירים שלא צפויים להיות בסגל הקבוצה העונה ויושאלו בעונה הקרובה.

בין השאר עלו שמות של המגן יהב גורפינקל שהושאל העונה להפועל נצרת עילית, שי בן דוד שהושאל להפועל אשקלון, עופרי ארד ומוחמד אבו פאני שהושאלו העונה מחיפה להפועל רמת גן. בחיפה הביעו נכונות להשאיל את רוב השחקנים בתמורה לתנאים ועל פי התוכנית שהציבה חיפה בשנים האחרונות בהן הקבוצה שתקבל את השחקנים תהיה מחוייבת לדקות משחק לאותם שחקנים ואם לא תעמוד בתנאים, תשלם קנס כספי בסיום העונה.

התנאים מקובלים על אנשי חדרה שכעת מחכים להסכם סופי עם הירוקים. בנוסף, בקרוב תערוך חדרה פגישה נוספת עם ראשי באר שבע ותנסה לקבל רשימה של שחקנים שככל הנראה יושאלו העונה מבירת הנגב.

בנושא אחר, בחדרה ממתינים להחלטת המנהלת לגבי המגרש הביתי בעונה הקרובה. למעשה נציגי המנהלת נתנו לבעלי הפועל רעננה אשר אלון ארכה של עד היום בכדי להחליט אם יהיה מוכן לעבור לאצטדיון בהרצליה וזה יאפשר לחדרה לארח את משחקיה באצטדיון בנתניה. בחדרה אופטימיים כי האופציה הזאת תתממש לאחר שאלון הגיע להבנות עם ראשי הרצליה על השמשת המגרש לקראת העונה הקרובה.


האצטדיון בנתניה. ההחלטה תתקבל היום (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי