"סלליך לא ישחק בשכר נמוך משחקנים שהוא טוב מהם"

סינטהיו סלליך
סינטהיו סלליך | ערן לוף

לאחר הסוגייה עם בוזגלו, נראה כי גם עתידו של קשר מכבי חיפה נוסף בספק, מקורביו זועמים: הייתה לנו הסכמה לגבי הרבה דברים שלא כובדו וכל עוד זה לא יטופל אנחנו לא מסתכלים קדימה"

(גודל טקסט)
מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לעונה הבאה ורוצה להשלים גם את ההכנות מבחינת הסגל הישראלי. לאחר הפרידה הסופית ממאור בוזגלו נראה כי לחיפה צפוי מאבק לא פשוט עם כוכב אחר – סינטיהו סלליך.


האחרון חתום על חוזה לעונה הבאה עם אופציה לשנתיים נוספות ורק השבוע הבהירו במועדון הירוק כי יש כוונה להאריך את החוזה אבל בסביבתו של השחקן טוענים כי לא רק שאין הסכמות לגבי המשך החוזה אלא יש כעס על ההתנהלות של הקבוצה בעונה האחרונה ולא פחות מכך אי וודאות לגבי המשך דרכו של השחקן בעונה הקרובה.

בסביבתו של השחקן טוענים כי הקבוצה התחייבה בעונה האחרונה לשדרג משמעותית וטרם עשתה זאת. "מכבי חיפה רוצה להאריך את החוזה אבל מבחינתנו יש נתק. הייתה לנו הסכמה לגבי הרבה דברים בעונה שעברה שלא כובדו ומבחינתנו כל עוד זה לא יטופל אז אנחנו לא מסתכלים קדימה. סלליך הוכיח את עצמו מעל ומעבר והוא לא ישחק במשכורת נמוכה משמעותית משחקנים שמשחקים לצדו כאשר הוא לא פחות טוב מהם" אמרו מקורביו של השחקן.


במועדון ממשיכים לטעון כי הנושא פתיר ויטופל בקרוב. מי שכן צפוי לחתום על חוזה חדש הוא הקשר עמית זנטי. נציגי השחקן ייפגשו עם ראשי המועדון בכדי לחתום רשמית על חוזה של שלוש שנים נוספות במועדון.

בנושא אחר, לא מעט שחקנים מושאלים יפתחו את האימונים, אך לא מן הנמנע כי חלק מהם יושאלו גם העונה. בין השאר מדובר בבלם עופרי ארד שהושאל בעונה האחרונה להפועל רמת גן והוזמן לפתיחת האימונים. עתידו של ארד ייקבע לפי עתידו של אעיד חבשי.


האחרון חוזר לקבוצה ומקווה לקבל הזדמנות משמעותית להוכיח את עצמו ולתפוס את מקומו בהרכב ובמידה שחבשי ירגיש כי אינו בונים עליו אז יבקש לצאת בהשאלה לעונה נוספת ובמקרה כזה עופר ארד צפוי לשמש כבלם שלישי. הפועל חדרה כבר הביעה עניין בשחקן.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי