פרס יאיץ את צירוף ניימאר, מרסלו: יום אחד הוא ישחק בריאל מדריד

פלורנטינו פרס
פלורנטינו פרס | Gettyimages

בצל עתידו הלא ברור של הפורטוגלי בריאל מדריד, הנשיא ערך פגישה שמטרתה לזרז את צירוף הברזילאי. המגן טען שכוכב פ.ס.ז' לא חייב להחליף את CR7: "כולם רוצים שרונאלדו יישאר והדלת תמיד פתוחה עבור ניימאר"

(גודל טקסט)

האם ניימאר הולך ומתקרב לריאל מדריד? לפי "מונדו דפורטיבו" הקטלאני, נשיא אלופת אירופה פלורנטינו פרס ערך ביום שלישי האחרון פגישה בלונדון שמטרתה להאיץ את צירופו של הכוכב הברזילאי לקבוצה מבירת ספרד. לפי הדיווח, הנשיא כועס על כריסטיאנו רונאלדו, שכזכור הכריז אחרי הזכייה בליגת האלופות ש"היה נחמד לשחק בריאל מדריד" ולכן פרס לא מתכנן לעמוד בדרישות של הפורטוגלי, שרוצה להפוך למשתכר הבכיר בעולם הכדורגל.

דבר נוסף שמקרב את ניימאר לסנטיאגו ברנבאו הוא העזיבה המפתיעה של זינדין זידאן, שככל הנראה תוביל למהפך נרחבת בסגל הקבוצה. בינתיים, סוכנו של הברזילאי שלא התאקלם בפאריס, פיני זהבי, שומר על שקט בסביבתו של השחקן, גם בגזרת אביו שלרוב מזיק יותר מאשר מועיל. בסופו של דבר, הכל תלוי ביכולתו של פרס לשכנע את אמיר קטאר שמחזיק בקבוצה הצרפתית לוותר על ניימאר, בעסקה שכבר דווח שצפויה לנוע סביב ה-400 מיליון יורו.

עם זאת, מגן הקבוצה מרסלו שנחשב לחברו הטוב של רונאלדו התייחס לאפשרות שניימאר יגיע לקבוצה, והתעקש שלא מדובר בתחליף לפורטוגלי. במסיבת עיתונאים של נבחרת ברזיל אמר: "כריסטיאנו הוא לא הבעלים של ריאל מדריד. אם הנשיא רוצה לרכוש מישהו, הוא ירכוש. למה אם כריסטיאנו נמצא ניימאר לא יכול להגיע? כל חדר ההלבשה רוצה שרונאלדו יישאר והדלתות תמיד יהיו פתוחות עבור ניימאר בריאל מדריד, שתמיד תצטרך לחפש את השחקנים הכי טובים. יום אחד ניימאר ישחק בריאל מדריד".

בנוגע לאפשרות שניימאר יירש את רונאלדו כזוכה בכדור הזהב אמר המגן: "עד עכשיו לא הבנתי מה הקריטריון לזכות בכדור הזהב. אני לא יודע זה על פי תארים, על פי העונה או לפי איכות של שחקן. זה תלוי בהצבעות. מי שיש לו יותר הצבעות, זוכה. מבחינתי רונאלדו הוא כרגע הטוב ביותר וניימאר ישתווה אליו בוודאות". אגב, זו לא הפעם הרשונה שמרסלו רומז על הגעה אפשרית של חברו לנבחרת לריאל מדריד אחרי שבפברואר האחרון אמר שהוא "מאמין שניימאר ישחק יום אחד בריאל מדריד", וקשר הבלאנקוס לוקה מודריץ' אמר לניימאר אחרי המשחק של ברזיל מול קרואטיה: "מחכים לך, אה?".


ניימאר. מרסלו משוכנע שיגיע לריאל מדריד (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי