דיווח: מכבי פתח תקווה נוטה למכור את מנור סולומון לבנפיקה

מנור סולומון
מנור סולומון | יוני אריאלי

לפי פרסום בעיתון "רקורד", במלאבס מעדיפים את הצעת סגנית אלופת פורטוגל גם לאור העובדה שיישארו בידם 40 אחוזים מכרטיס השחקן. תחילה הוא מתוכנן לשחק במילואים, עומר גולן אישר שישנן הצעות נוספות

(גודל טקסט)

בתקשורת הפורטוגלית ממשיכים לעסוק באופציית רכישתו של מנור סולומון ממכבי פתח תקווה על-ידי מועדון הפאר הפורטוגלי בנפיקה תמורת שישה מליון יורו עבור 60 אחוז מכרטיסו. על פי העיתון "הרקורד", עמוס לוזון מעדיף את הצעתה של סגנית אלופת על פני קבוצות אחרות כמו מנצ'סטר סיטי, מונאקו וליברפול, שהוזכרו גם כן כמועמדות לרכוש את הקשר בן ה-18, בשל העובדה שמדובר בקבוצה שתוכל להשביח את סולומון ולאפשר למועדון ממלאבס להרוויח בנוסף גם על החלק שנשאר בידיה – 40 אחוז מכל מכירה עתידית של השחקן.

המנהל הספורטיבי עומר גולן אישר לעיתון "רקורד" שיש הצעות נוספות על סולומון, אבל במכבי פ"ת סבורים שאף קבוצה אחרת לא תציע יותר כסף ועל כן הצעת "הנשרים" נחשבת לאטרקטיבית במיוחד, גם לאור המחיר הגבוה שיועבר עבור מכירתו וכן בשל העובדה ש-40 אחוז מכרטיס השחקן של סולומון יישארו בידי הקבוצה.

עוד מצוין ב"רקורד" כי הסיבה שנשיא בנפיקה, לואיס פליפה ויירה, מוכן להוציא סכום כזה על שחקן ישראלי היא כי סולומון הצעיר מוצא חן בעיני הצוות המקצועי של בנפיקה בזכות הפוטנציאל הטמון בו והעובדה שגם בגילו הצעיר כבר שיחק בקבוצת בוגרים וגילה יכולת טובה.


הדיווח היום בתקשורת הפורטוגלית (מסך)

עם זאת, אם יירכש צפוי הכישרון הצעיר לשחק תחילה בקבוצת המילואים בנפיקה ב' כדי להקל על התאקלמותו והעובדה שהגיע מליגה ומדינה זרה. לפי העיתון צפויות התפתחויות נוספות בנוגע לעסקה בימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי