הפועל ת"א הודיעה: הקשר הברזילאי רוג'ר ברנרדו סיכם

רוג'ר ברנרדו
רוג'ר ברנרדו | Gettyimages

הקשר בן ה-32 יצטרף ללא תמורה לאדומים, בהנחה שיעבור את הבדיקות הרפואיות השבוע. לפני שנתיים שיחק בבונדסליגה עם אלמוג כהן. פדרו גלבאן לא בתוכניות, אך הבהיר להנהלה כי יגיע לפתיחת האימונים: "יש לי חוזה"

(גודל טקסט)

רכש זר ראשון לקובי רפואה בהפועל תל אביב לעונה הבאה: מדובר בקשר האחורי הברזילאי רוג'ר ברנרדו בן ה-32, שסיכם את תנאיו וינחת בישראל בימים הקרובים במטרה לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת, כך הודיע המועדון.

לפי הודעת המועדון, "ההנהלה והצוות המקצועי ניהלו משא ומתן ארוך עם הקשר הבכיר, זאת לאחר שהביעו בו עניין גם בחלון ההעברות האחרון, אך העסקה לא צלחה בזמנו". רוג'ר רשם 59 הופעות בבונדסליגה הבכירה ו-151 בליגת המשנה במדי אנרג'י קוטבוס ובאיגולשטאט, בהן כבש שלושה שערים ובישל ארבעה נוספים. בעונה האחרונה שיחק באתלטיקו מניירו הברזילאית וכעת הפך לשחקן חופשי, בשל חוזהו שהסתיים.

כמובן שלפני שנתיים הוא שיחק עם אלמוג כהן בליגה הבכירה כקשר אינגולשטאט, בה היה מ-2012 ועד 2017. בקוטבוס הוא שיחק מ-2009 ועד 2012 בליגת המשנה, אחרי שלוש שנים בהן נדד בברזיל כמושאל מפלמייראס.


הזר הרביעי של רפואה, כולל גלבאן. רוג'ר ברנרדו במרכז (Gettyimages)

בתוך כך, מי שלא נמצא בתוכניות הוא פדרו גלבאן שכרגע עתידו לא ברור. השחקן, שמחזיק בחוזה לעונה הקרובה בהפועל תל אביב, הודיע לראשי המועדון האדום כי בכוונתו להגיע לאימון פתיחת העונה שיתקיים ב-1 ביולי במתחם חודורוב. אם לא יימצא פתרון, העולה מהלאומית תוכל לצרף רק שני  זרים בנוסף למרווין פירסמן, פייסל מוליץ', רוג'ר שחתם לפני זמן קצר וכאמור גלבאן.

"אני אגיע לאימון הראשון. יש לי חוזה בקבוצה וכך אני צריך לנהוג מבחינת החוק", הבהיר גלבאן. "ההחלטה אם אתאמן עם הקבוצה או שאהיה מחוץ לסגל היא של הצוות המקצועי. אני כרגע לא הולך לשום מקום ונראה איך הדברים יתפתחו בהמשך הדרך". חוזהו של גלבאן עומד על 100 אלף דולר לעונה הקרובה והוא מחזיק במספר הצעות מקבוצות מהלאומית אותן דחה בשלב הזה בשל רצונו שהפועל תל אביב תשתתף בשכרו. אם גלבאן יקבל הצעה מקבוצה אחרת בליגת העל, הוא יוותר על הדרישה שהאדומים ישלימו את שכרו. 

אתמול נפגש רפואה עם איציק ושרון ניסנוב במתחם חודורוב והשלושה שוחחו במשך מספר שעות. "קובי הציג את דעתו המקצועית על איך הקבוצה צריכה להראות בליגת העל. לטענתו, עם ראדי, דמארי, ז'אורז'יניו וזרים חדשים – הפועל תל אביב תהיה קבוצת צמרת".


רפואה דורש לצרף את ראדי (דני מרון)

להבדיל מדמארי וז'אורז'יניו, ראדי שחקן חופשי ורפואה דרש מראשי המועדון להביא אותו בכל תוקף. על פי אותו גורם, הבעלים הבטיחו למאמן שהמהלך לצרפו ייצא לפועל. הקבוצה אמורה לממש עד יום חמישי את אופציית הרכישה על פייסל מוליץ' מהפועל עכו. עדיין קיימת מחלוקת בנושא הסכום אותו ישלמו האדומים, כשגם הכאוס הניהולי בעכו לא עוזר למצב. נכון לרגע זה, גם תנאיו הכספיים של החלוץ עדיין לא סוכמו.

לאימון פתיחת העונה יגיע החלוץ הצעיר ג'וזף גנדה שנעדר במשך תקופה ארוכה בשל קרע ברצועה הצולבת. עתידם של שחק הירש ודור חוגי לוט בערפל לאחר שרפואה אמר להם שעדיין אין החלטה לגבי המשך דרכם במועדון.


הפועל תל אביב תממש את האופציה? פייסל מוליץ' (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי