ורד שוב מעניין את ב"ש, שערכה אימון בכורה לעונה

חן עזרא, שמואל שיימן
חן עזרא, שמואל שיימן | לירון מולדובן

האלופה לא נרתעת מכך שקשר בית"ר ירושלים מחוזר על ידי מכבי ת"א ומכבי חיפה. וגם: אימון ראשון לקראת 2018/9 יצא לדרך, קואנקה, קורהוט ופקהארט שאינם בתוכניות התייצבו, גם צדק ושחקני הרכש עזרא ושיימן

(גודל טקסט)
על רקע הדיווחים על "דילול המלאי" בבית"ר ירושלים, חידשה הפועל באר שבע את התעניינותה בקשר עידן ורד. על אף התעניינותן של קבוצות נוספות, ביניהן מכבי תל אביב ומכבי חיפה בקשר היצירתי, בחנה האלופה את העלויות הכרוכות בצירופו. ורד חתום לשלוש שנים נוספות בבית"ר ומכאן שכל תזוזה שלו תחייב את רכישת כרטיסו.


מי שכבר עשה את הדרך מהבירה לבירת הנגב הוא חן עזרא, שותפו של ורד בעונה שעברה שריכז הערב את מירב ההתעניינות כשערך אימון הבכורה במדים האדומים. הכנותיה של האלופה לקראת העונה הבאה נפתחו בהשתתפות יותר מ-20 שחקנים, ביניהם שמואל שיימן שחתם אתמול לשנתיים.


באופן יוצא דופן הגיעו לאימון הפתיחה חמישה שוערים. לצד גיא חיימוב ודודו גורש, מתחו איברים גם השוער השלישי גל נבון, רז רחמים שחזר מהשאלה ושוער הנוער עמית קרן. הבלם חאתם אלחמיד התלונן לפני האימון על מיחושים בשרירי הבטן והתאמן לצדי המגרש. ייתכן שבזמן הקרוב תישקל האופציה הניתוחית שתשבית אותו מפעילות המשחקים הראשונים של מוקדמות ליגת האלופות. חזרתו של שיר צדק לעניינים, בתום ריצוי תקופת השעייתו בגין שימוש בחומרים אסורים, עשויה לזרז את עלייתו של אלחמיד על שולחן הניתוחים. 



שיר צדק. חזר מהשעיה ארוכה והצטרף להכנות (לירון מולדובן)


לצדו של המאמן ברק בכר התנועע אליניב ברדה שצפוי להמשיך כעוזרו. מתוך לויאליות למועדון  הקפטן הפורש לא ממתין עד לסיכום הרשמי על המשך עבודתו וכבר הפשיל שרוולים. הקבוצה תמריא בעוד כשבועיים למחנה האימונים בפולין, ובפרק הזמן הזה ייעשה מאמץ לסגור את הקצוות בין ברדה לבין הנשיאה אלונה ברקת.



שמואל שיימן לראשונה במדים האדומים (לירון מולדובן)


גם חן עזרא נראה מחויך בבירת הנגב (לירון מולדובן)


מי שהתייצב לאימון, אבל טרם ברור עתידו הוא וובה בראון, הקשר שסיים חצי עונת השאלה במועדון ספורט אשדוד וממתין לשיחה עם ראשי המועדון בנוגע לעתידו. מספר קבוצות מתעניינות בקשר האחורי שתרם תרומה חשובה להישרדותה של אשדוד בליגת העל וההערכה היא שבראון יושאל שוב. מושאל נוסף, עמראן אלקרינאווי, הוזמן אף הוא לפתיחת האימונים ובסביבתו הביעו תקווה שיקבל הזדמנות להוכיח את יכולתו לפני שיתבקש לצאת לעונת "התחשלות" נוספת.




ברדה ובכר באימון הראשון לעונה (לירון מולדובן)



ערב כניסתה של האלופה לשלבים המוקדמים בליגת האלופות מעדיפים שלא לצאת בהצהרות ביחס לטוני וואקמה וג'ון אוגו, שמהן יתפרש כאילו הקבוצה מחכה להצעה כספית עבורם שאי אפשר יהיה לסרב לה. שניהם חתומים עד 2019, ומשיחות שניהלו עם גורמים בקבוצה ניתן היה להבין שהם מצפים להארכת החוזים שלהם.


קיץ חם צפוי בגזרת הזרים האחרים, איסאק קואנקה, מיהאי קורהוט ותומאש פקהארט. שלושתם מחזיקים בחוזים לעוד עונה שעלותם נאמדת במליון יורו ורבע. בעוד החלוץ הצ'כי מבוקש בחו"ל, הרי שהקשר הספרדי והמגן ההונגרי לא בדיוק מוצפים בהצעות, בעיקר בגלל העלויות שלהם. סוכנות השחקנים ההונגרית המטפלת בענייניו של קורהוט מחפשת לו קבוצה בארץ הולדתו.



מליקסון וקואנקה הערב באימון הבכורה (לירון מולדובן)



גם פקהארט וקורהוט התייצבו כמתוכנן (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי