קלינגר הוריד הילוך, בהפועל חיפה שוחחו עם יובל נעים

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

המאמן שהוביל את הפועל חיפה לצמרת הליגה וזכייה בגביע טרם הגיע לסיכום עם יואב כץ על המשך דרכו והשניים במעין נתק, שיחות ראשוניות נערכו עם מי שנחשב למועמד המוביל להחליפו. החלוץ הרומני פול באטין הוצע

(גודל טקסט)
הפועל חיפה תפתח את אימוניה בעוד שבועיים, אבל גם לראשי המועדון טרם ברור מי יעמוד העונה על הקווים. המאמן ניר קלינגר עוד לא חתם על חוזה חדש בקבוצה לאור המתנתו להחלטת ההתאחדות לכדורגל בנושא מאמן נבחרת ישראל, אבל גם לאור העובדה שגם טרם הגיע להסכם עם יואב כץ על המשך העסקתו.


במועדון סיפרו שהבעלים הציע העלאה מזערית בחוזהו של קלינגר בעקבות העונה המוצלחת ולכן הצדדים נמצאים בנתק מסוים. בנוסף, בסביבתו של הבעלים אישרו את העובדה שנעשו שיחות ראשוניות עם המאמן יובל נעים לגבי העונה הבאה. כפי שפרסמנו לראשונה, נעים הוא המועמד המוביל מבחינת הפועל חיפה להחליף את קלינגר.


קלינגר בינתיים החליט להוריד הילוך בהכנות לעונה הבאה ובקרב האוהדים זועמים על כך שמתעכבת החתמת מאמן ואחד מהם אמר הבוקר: "נראה מגוחך שיהיה כאן מאמן אחר העונה. ניר הצליח וכמו שהמשיכו עם רוב הסגל, הוא ראוי להמשיך על הקווים".



ראוי להמשיך, אך האם זה יקרה? קלינגר (דני מרון)


בכל מקרה בקבוצה ממשיכים לחפש אחר חלוץ ובימים האחרונים הוצע לקבוצה החלוץ הרומני פול באטין. באטין בן ה-29 שיחק העונה בקונקורדיה, בה כבש 13 שערים ב-33 משחקים. בהפועל חיפה אישרו את מועמדותו של החלוץ, אבל טרם ברור מי ומתי יבחן אותו.


במקביל, הפועל חיפה תצא למחנה אימונים בהולנד בין התאריכים ה-10 ל-18 ביולי. בתקופה זו תקיים הקבוצה במחנה שלושה משחקי אימון מול יריבות בלגיות מהליגה הראשונה ובהן אלופת בלגיה קלאב ברוז', משחק שיתקיים ב-14 ביולי. מדובר בשחזור של המפגש בין השתיים במסגרת גביע אופ"א שהתקיים ב- 1999 כאשר הפועל חיפה הפתיעה את הבלגים והעפילה לשלב הבא בזכות שערי חוץ (ניצחון 1:3 בארץ והפסד 4:2 בבלגיה).

כמו כן תפגוש הפועל חיפה את זולטה וארחם שסיימה תשיעית בליגה הבלגית (17 ביולי) ואת אוסטנד שסיימה במקום ה-11 (11 ביולי). נמשכת מכירת המנויים למשחקי הקבוצה כאשר המשחק הראשון במסגרת מוקדמות הליגה האירופית כלול במנוי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי