ניסנוב: כשדמארי יסיים את העניינים בלייפציג, נחתים אותו

איציק ניסנוב
איציק ניסנוב | דני מרון

אחד מהבעלים של הפועל תל אביב הבהיר לראשונה את עמדת המועדון מול החלוץ ועל שאר שחקני הרכש שצפויים להגיע עד פתיחת האימונים בעוד כשבועיים: "נפגוש בקרוב את ראדי וז'אורז'יניו"

(גודל טקסט)

 בהפועל תל אביב קיבלו רוח גבית להמשך החתמת שחקנים להשלמת סגל הקבוצה לאחר צירופו של הקשר הברזילאי רוג'ר ברנרדו. במועדון אמורים לצרף שחקן זר נוסף זר נוסף עד פתיחת האימונים ב – 01/07 ובימים הקרובים ההתמקדות תהיה בשחקנים ישראלים שיהיו הציר המרכזי בהרכב של המאמן קובי רפואה.

אחד מהבעלים, איציק ניסנוב, דיבר הבוקר על מצב הרכש: "אנחנו ממתינים לעומר דמארי שיסיים את ענייניו מול לייפציג כדי לצרף אותו לקבוצה. בקרוב אקיים פגישה עם מהראן ראדי אותו אנחנו רוצים. כשגם ז'אורז'יניו והשוער רובי לבקוביץ' בתוכניות".

בהפועל תל אביב בונים על קשר הרכש מהפועל כפר סבא רז כהן. גורם במועדון: "אתם תראו שרז יהיה העונה שחקן מהחשובים של הקבוצה ואחת ההפתעות של ליגת העל. מדובר בשחקן מצוין שיקבל את הבמה".

עומר דמארי. מחכים שיסיים את ענייניו מול לייפציג (דני מרון)
עומר דמארי. מחכים שיסיים את ענייניו מול לייפציג (דני מרון)

ראשי הקבוצה ייפגשו גם עם שוער הפועל פתח תקווה רובי לבקוביץ' כדי לגשר על הפערים הכספיים ולצרפו לאימוני פתיחת העונה. שיחה תתקיים עם בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, כדי שיאשר את השחרור של ז'אורז'יניו.

הערב או מחר תמומש האופציה על החלוץ הזר פייסל מוליץ' ובהפועל תל אביב הבהירו: "אנחנו רוצים להפוך לבעלים על מלוא הזכויות על הכרטיס של מוליץ'. יש אופציה לשלם 100 אלף שקלים על חצי כרטיס ונשלים במו"מ את רכישת כל הכרטיס".
בנוסף, בצוות המקצועי מנסים לצרף בלם ישראלי שיהיה במעמד של בלם מחליף לבלמים הקבועים וההמתנה היא לשחקנים שישוחררו מקבוצותיהם. אין עדיין החלטה בנושא המשך דרכם בקבוצה של החלוצים דור חוגי ושחר הירש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי