מנספורד: למרות הקנס, נישאר עם התקציב הגבוה בליגה

בן מנספורד
בן מנספורד | אודי ציטיאט

גם לאחר שספגו קנס מאופ"א בעקבות עבירות על תקנות הפייר פליי הפיננסי, במועדון מבקשים להרגיע את האוהדים: "חרגנו בעשרה מיליון יורו בלבד ולכן ספגנו קנס נמוך יחסית". פויאטוס וקרלוס ישתפו פעולה באומוניה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים לא מצולמת בהשתתפות המנכ"ל בן מנספורד וסמנכ"ל הכספים תומר שמואל. במועדון ביקשו להבהיר ולהרגיע את האוהדים בעקבות הקנס שספגו בעקבות העבירות על תקנון הפייר פליי הפיננסי ובנוסף לשתף בדבר ההצעות שיש, או שאין, על השחקנים שנמצאים בסגל ולגביהם היו שמועות כי יעזבו.

המנכ"ל, בן מנספורד, פתח את דבריו והבהיר: "העסקים במועדון כרגיל. אין שום דיונים על עתיד הקבוצה. מיץ' גולדהאר מחויב למכבי וימשיך להיות במועדון. חשוב שהאוהדים יבינו את זה ויהיו רגועים". בשיחה הבהיר עוד המנכ"ל כי אין לקבוצה הצעות על שחקנים ואם יהיו כאלה יתייחסו אליהן: "בשלב זה וידאר קיארטנסון יחזור לקבוצה כי יש לו חוזה לשלוש שנים נוספות. גם לגבי פרדראג ראיקוביץ' אין חדש. בנושא השחקנים המוזכרים כי יגיעו למועדון ובראשם עידן ורד ואריאל הרוש, המועדון מבין כי הידיעות עליהם מגיעות מסוכנים שיודעים טוב טוב את העבודה".

מנספורד הוסיף: "לניק בלקמן יש חוזה בדרבי קאונטי, אבל נמשיך לשמור איתו על קשר. לשורה אובארוב הובהר כי הוא דמות וסמל במכבי תל אביב וכל עוד ירצה הוא יהיה במועדון. בנושא הפייר פליי הפיננסי, הפירסומים שמכבי תל אביב חרגה ב-30 מיליון יורו אינם נכונים ובגדול. מכבי תל אביב חרגה בסכום של כעשרה מיליון יורו ועובדה שמועדונים אחרים באירופה נקנסו בסכומים גדולים ומכבי תל אביב רק ב-200 אלף יורו. הקבוצה תמשיך להיות בעונה הבאה במקום הראשון בליגה מבחינת תקציב הקבוצה. כל שחקן שנרצה אנחנו יכולים להביא ואין לנו בעיות בנושא מול הפועל באר שבע".

על אלי דסה: "הוא נכנס לשנה האחרונה בחוזה שלו. נכון שהוא לא חתם עדיין על חוזה חדש ואני לא יכול לדבר על השיחות שמתקיימות בינינו מאחורי הקלעים".


אלי דסה. מאחורי הקלעים מתקיימות שיחות על הארכת החוזה (אריאל שלום)אלי דסה. מאחורי הקלעים מתקיימות שיחות על הארכת החוזה (אריאל שלום)

דני פויאטוס, עוזר מאמן מכבי ת"א בעונה שעברה, מונה למאמנה הראשי של אומוניה ניקוסיה. הוא יעבוד תחת המנהל הספורטיבי הספרדי החדש אנחל גומס. עם פויאטוס יגיע לניקוסיה גם קרלוס גרסיה, בלם ועוזר המאמן של מכבי ת"א לשעבר. עבור פויאטוס בן ה-40, שהובא לישראל בקיץ שעבר על ידי ג'ורדי קרויף, מדובר בפעם הראשונה שהוא יאמן קבוצה בוגרת. על פי פרסומים בקפריסין, פויאטוס התייעץ עם ג'ורדי קרויף ועם ברק יצחקי על ההצעה מקפריסין ושמע המלצות חמות משניהם. קרויף הבטיח לסייע לפויאטוס בהחתמת שחקנים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי