דיווח בטורקיה: פנרבחצ'ה רוצה לצרף את פרדראג ראיקוביץ'

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | דני מרון

קרלוס קאמני צפוי לעזוב והמנהל הספורטיבי של הטורקים דמיאן קומולי מוכן להשקיע בשוער הסרבי. ערב פתיחת האימונים, מכבי ת"א לא מתכוונת להיכנע לדרישות הכספיות של אלי דסה

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תפתח מחר (ראשון) את אימוניה לקראת עונת 2018/19 תחת המאמן ולאדן איביץ' והצוות המקצועי החדש כשהשחקנים הוזמנו לבדיקות רפואיות. רוב הסגל שיגיע מחר יכלול שחקנים מושאלים שחוזרים למועדון ולא יכלול את שחקני הנבחרת והזרים אשר יזכו למנוחה נוספת.


בטורקיה נטען שפנרבחצ'ה מעוניינת בשוער פרדראג ראיקוביץ'. הקבוצה מעוניינת להביא שוער נוסף לצד וולקאן דמיראל הוותיק ובמקומו של קרלוס קאמני שצפוי לעזוב. על פי הדיווח, המנהל הספורטיבי דמיאן קומולי מוכן להשקיע בשוער הסרבי, שנמצא עם נבחרתו במונדיאל, שלושה מיליון יורו כפי ששילמה מכבי ת"א לכוכב האדום בלגרד תמורתו. ראיקוביץ' הביע את רצונו לעזוב את ישראל והצהובים רוצים למכור בשל בעיות הפייר פליי הפיננסי. ראיקוביץ' לא צפוי לפתוח מחר במשחק הפתיחה של נבחרתו מול קוסטה ריקה. 



בנוסף, אחד הנושאים המרכזיים בהם עוסקים בקריית שלום הוא החוזה של המגן אלי דסה. במועדון מעריכים את דסה מקצועית וחברתית והקולות בנושא הם כי מדובר באחד השחקנים המובילים והחשובים במכבי תל אביב.


נכון לעכשיו דסה שהתבקש לחתום על חוזה חדש כבר לפני מספר חודשים הדהים את המנכ"ל בן מנספורד כשדרש שכר של כ – 850 אלף דולר לעונה. דסה, כזכור, נכנס לשנה האחרונה של חוזהו במועדון והסיטואציה שלו דומה לזו של דור מיכה, שבסופו של דבר האריך חוזה במהלך העונה החולפת.



בדרך לטורקיה? ראיקוביץ' (דני מרון)


מכבי תל אביב הציעה בימים האחרונים הצעה חדשה משופרת לדסה, שאמורה לקרב את שכרו למיכה, איתן טיבי ועומר אצילי כ – 450 אלף יורו לעונה לא כולל מענקים על זכייה בתארים והתקדמות באירופה. ההצעה היא לחוזה של חמש שנים ובו פתח יציאה לחו"ל פעם בעונה בתאריך שלא הוחלט לגביו.


למכבי תל אביב ברור כי שחקן כמו דסה יגרור התעניינות בארץ ובאירופה ולא מוכנים להגיע למצב בו יהפוך לשחקן חופשי בקיץ, כשגם השחקן עצמו מרגיש אהוב ומוערך במועדון. הבעיה היא שההגבלות הפיננסיות של אופ"א מקשות על הוצאות כספיות.


במועדון יודעים כי היענות לדרישה הכספית של דסה תגרור "אי שקט" אצל שחקנים אחרים וכפי שהוחלט שלא לשדרג את חוזהו של החלוץ טל בן חיים שנמכר לצ'כיה, גם הפעם דסה אם יחליט להמשיך בקריית שלום מעבר לעונה הקרובה, יהיה אמור להתפשר. בדסה מגלות עניין שתי קבוצות מצרפת שעדיין לא העבירו הצעה כספית למכבי תל אביב מהסיבה שברור להם כי הדרישה בימים אלו של מונדיאל תהיה גבוהה כספית. נכון לעכשיו עולה שמו של מגן בני יהודה מאור קנדיל כמי שיגיע למכבי תל אביב לצדו או כאלטרנטיבה לאלי דסה.


היענות לדרישות עלולה לגרור אי שקט (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי