גיירמו מולינס הוצע למכבי ת"א, לאובאץ חזר לתמונה

גיירמו מולינס
גיירמו מולינס | האתר הרשמי

הקשר/חלוץ השבדי סיים חוזה בפנאתינייקוס ונמצא ברשימות. איביץ' לוחץ לצרף את הקרואטי ששיחק אצלו בפאוק ולא הגיע לסיכום עם דינמו זאגרב. הקבוצה תשוב לאימונים. הרוש יגיע רק כשוער ראשון

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מעלה הילוך בהכנות לעונה הבאה ותפתח הערב (ראשון) את האימונים לקראת העונה הבאה כשסגל השחקנים כולל גם את המושאלים שחזרו למועדון ואת שחקני הנוער ועומד על 33 שחקנים, בשבוע הבא תמריא הקבוצה למחנה אימונים בפולין במהלכו יחליטו בצוות המקצועי את מי לדלל מהסגל והראשון שעומד למכירה הוא השוער פרדראג ראיקוביץ'. 

מלבד הפרסום על פנרבחצ'ה הטורקית, סוכניו של השוער ומכבי תל אביב בודקים במועדונים נוספים אשר מגלים עניין בשוער. בקבוצה מאמינים כי ראיקוביץ', אשר יחמיץ את מחנה האימונים בפולין בשל ההשתתפות במונדיאל, יימכר בתקופה הקרובה של מספר שבועות והמועמד הבכיר להחליף את הסרבי הוא אריאל הרוש שמשחק כיום באנורתוזיס הקפריסאית.

הרוש, שוער נבחרת ישראל, השוהה בימים אלו בחופשה משפחתית במזרח הרחוק הבהיר כי יגיע למכבי תל אביב רק לעמדת השוער הראשון ולא למאבק מול ראיקוביץ' על ההרכב הפותח. בנוסף, הכוונה בקריית שלום היא להחליף את כול הזרים מעידן ג'ורדי קרויף וגם החלוץ האיסלנדי וידאר קיארטנסון לו חוזה לעוד 3 שנים נמצא בתוכניות המכירה לאירופה.

הרוש. יגיע למכבי תל אביב (צילום מהטוויטר)
הרוש. יגיע למכבי תל אביב (צילום מהטוויטר)

הקשר/חלוץ השבדי גיירמו מולינס (29) הוצע למכבי תל אביב, שבודקת את האפשרות. מולינס הפך לשחקן חופשי לאחר שקבוצתו האחרונה, פנאתינייקוס, החליטה שלא להאריך את חוזהו. ביוון טוענים שפאו ויתרה עליו גם בגלל נטייה לפציעות ולכן הצהובים בודקים בזהירות את האופציה. מדובר בשחקן ורסטילי שמסוגל לשחק במגוון תפקידים בחלק הקדמי, כולל באגף ומתחת לחלוץ.

מולינס נולד באורוגוואי, אבל עבר בגיל צעיר מאוד לשבדיה. את רוב הקריירה העביר במאלמו, שם שיתף פעולה גם עם וידאר קיארטנסון. היו לו תקופות קצרות ולא מוצלחות באנדרלכט ובבטיס לפני ששב ב-2013 לקדנציה שנייה בשבדיה. בקיץ 2016 עבר לבייג'ינג רנייה הסינית וכעבור מספר חודשים נחת בפנאתינייקוס שם כבש שישה שערים ב-25 משחקים בעונה וחצי.

ביוון ממשיכים לעסוק באפשרות שהמגן השמאלי הקרואטי מרין לאובאץ יגיע למכבי ת"א. כזכור, לפני למעלה משבוע דיווחנו על הידיעות ביוון שקושרות את מגן פאוק עם חבירה למאמנו לשעבר ולאדן איביץ'. לאובאץ העדיף לחתום בדינמו זאגרב, אבל המו"מ פוצץ ברגע האחרון. כעת, מאשרים ביוון, מכבי ת"א חזרה לתמונה, אך היא תצרף את השחקן רק אם פאוק תסכים להשאילו או תשחרר אותו מחוזהו. הקרואטי בן ה-29 שיחק בחצי העונה האחרונה כמושאל ברייקה.

הצהובים יפתחו היום (ראשון) את האימונים עם איביץ' והצוות החדש וללא שחקני הנבחרות והזרים. לאימון יגיעו השחקנים המושאלים שינסו להרשים את המאמן הסרבי החדש. כידוע, המגבלות שהטילה אופ"א על המועדון מקשות על החתמת שחקנים. הצהובים לא יוכלו לרכוש שחקנים עד שלא יכניסו כסף ממכירת שחקנים קיימים כמו קיארטנסון או פרדראג ראיקוביץ', שמבוקש בפנרבחצ'ה הטורקית.


לאובאץ מול מסי. בקרוב בליגת העל? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי