סוכנו של קואנקה אישר: איסק יסיים את דרכו בבאר שבע

מאור מליקסון, איסאק קואנקה
מאור מליקסון, איסאק קואנקה | לירון מולדובן

האלופה קרובה לסיכום על התרת חוזהו של הספרדי. סאבו עשוי להחליפו. טוני וואקמה קיבל אישור להאריך את חופשתו "המיוחדת" כדי לטפל בעניינים אישיים, רוקאביצה מעורר עניין בקבוצה, עידן ורד יעדיף לחזור לחיפה

(גודל טקסט)

איסק קואנקה צפוי לסיים בימים הקרובים את דרכו בהפועל באר שבע. סוכנו של הקשר הספרדי, פרנצ'יסקו ואלדוויסו, נמצא בקשר רצוף עם ראשי האלופה והביע אופטימיות לגבי השלמת המהלך. "ביממה האחרונה איחדנו כוחות ואנחנו פועלים בשיתוף פעולה. בהחלט אפשר לומר שאנחנו קרובים להשגת סיכום על סיום ההתקשרות החוזית בינינו", אמר הסוכן לספורט1.

המאמצים להגיע ל"פרידה בהסכמה" נתקלו בקשיים עקב דרישתו של אקס ברצלונה לקבל את מלוא הסכומים המגיעים, עד היורו האחרון. חוזהו מוערך ביותר מחצי מליון יורו, ו"נכונותו" לכבד את החוזה קיבלה פירוש אחר מצד מעסיקתו. "קואנקה הלך עם הראש בקיר, למרות שאפשר להבין גם את הצד שלו. לא קל לוותר על חוזה כמו שהיה לו", אמרו בקבוצה.

החזית בין הצדדים התחממה לאחר שאיסק קיבל הודעה מברק בכר שהוא לא בתכניות המקצועיות לעונה הבאה, ובהמשך נאסר עליו להשתתף בפעילות קבוצתית, לאחר שמתח ביקורת על התייחסות האגודה כלפיו באמצעי התקשורת. עיקר זעמו הופנה על שנדרש לפנות את הדירה שהועמדה לרשותו. כשהועמד לדין בתחילת השבוע הובהר לקואנקה שמתן ראיונות ללא קבלת אישור מהווה הפרה של אחד הסעיפים בחוזה.


קרוב לסיכום על התרת חוזהו. קואנקה (מאיר אבן חיים)

עם סיום הרומן עם מי שפעם בישל לליאו מסי תוכל באר שבע לקדם את תוכניותיה לרענן את מערך הזרים, כשאחד המועמדים להגיע לטרנר הוא אריק סאבו, קשרה הסלובקי של בית"ר ירושלים. בבירת הנגב מבינים שעידן ורד נוטה לקבל את הצעתה של מכבי חיפה, וגוברות ההערכות שהוא יצטרף לירוקים בסיום הקמפיין האירופי של בית"ר. בתוך כך, גורמים במועדון עוקבים אחר ההתפתחויות בגזרת ניקיטה רוקאביצה, חלוצה של חיפה. רוקאביצה חתום לעוד שנה אצל יעקב שחר, שכרגע לא להוט לשחררו.

טוני וואקמה קיבל אישור להאריך את חופשתו "המיוחדת" כדי לטפל בעניינים אישיים. ייתכן שהגנרל יספיק להגיע עד סוף השבוע, ולקחת חלק באחד האימונים לפני היציאה למחנה האימונים בפולין, כאשר משחקי הידידות הצפויים לה שם מיועדים להוות הכנה לקראת משחקה הראשון במוקדמות ליגת האלופות. יריבתה הראשונה תיקבע מחר (יום שלישי) בהגרלה. אליניב ברדה ייצא למחנה האימונים כחלק מהצוות המקצועי, ובמהלכו הוא צפוי להיפגש עם אלונה ברקת ולסכם רשמית על המשך פעילותו בקבוצה.


מעדיף את מכבי חיפה. עידן ורד (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי