הוצע לסלליך חוזה חדש לשנתיים: "מכבי חיפה הלכה לקראתו"

סינטיהו סלליך
סינטיהו סלליך | דני מרון

נציגו של הקשר נפגש עם המנכ"ל, מקורביו סיפרו: "אין עדיין שום דבר רשמי, אבל זו התקדמות". וייסמן הבהיר כי יסכים לעבור העונה רק לנתניה, שמצדה מעכבת את עסקת אולסק בשל פערים כספיים. חביבו הצטרף לנוער

(גודל טקסט)

המנהל הטכני של מכבי חיפה מו אלאך צפוי לנחות היום (שלישי) בישראל, להתחיל במעקב אחר השחקנים ולפקח על פתיחת האימונים של הקבוצה. שחקני הקבוצה יגיעו ביומיים הקרובים לבדיקות מאמץ בירושלים והאימונים הרשמיים של הקבוצה ייפתחו בשבוע הבא. במועדון מתכננים לערוך גם מחנה אימונים ראשון בכפר גלים וב-9 ביולי ייצאו למחנה נוסף בהולנד.

לאחר נתק ממושך וטענות מצדו של נציגיו של הקשר סינטיהו סלליך, היום נערכה פגישה בין מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב לבין עורך דינו של סלליך אלדד אהרוני בה קיבלו בחיפה את חלק מטענותיו של השחקן ואף הציעו לו חוזה חדש לשנתיים. כזכור, בשבועות האחרונים טענו נציגיו של סלליך כי השחקן דורש שדרוג משמעותי בשכר, דבר שאף הובטח לו בעבר על ידי נשיא המועדון יענקב שחר ואף דרש מענק של 80 אלף דולרים.

בסביבתו של סלליך סיפרו היום: "מכבי חיפה סוף סוף נענתה לפניות שלנו ואף הלכה לקראת השחקן. במועדון הביעו נכונות להיפגש ולדבר על חוזה חדש וזה כבר התקדמות, אבל אין עדיין שום מסמך רשמי".


סלליך. יזכה לשדרוג שהובטח לו (עערן לוף)

בנוסף, אלאך מתכוון להמשיך בצירוף שחקנים חדשים לקבוצה וביניהם מספר מועמדים ישראליים וזרים. בקרב הישראלים מקווים בחיפה לסגור את עסקת העברתו של הקשר ניקו אולסק ממכבי נתניה עליה פורסם לראשונה בספורט1. הירוקים מעוניינים להעביר במסגרת ההסכם את שון וייסמן ויניב בריק, ואילו נתניה דורשת גם סכום כספי נוסף אותו הירוקים לא מוכנים לשלם בשלב זה. 

וייסמן ונציגיו שוחחו עם ראשי חיפה והבהירו כי אין לחלוץ, שזומן לפתיחת האימונים, כל כוונה לצאת בהשאלה לקבוצה אחרת פרט למכבי נתניה. וייסמן, שהושאל בעונה שעברה לקריית שמונה, מוכן לעבור לקבוצה של סלובודאן דראפיץ' או להישאר ולהילחם על מקומו בחיפה. בכל מקרה, במועדון הירוק מאמינים כי נתניה תרד מעט מהדרישות שלה בכדי שהעסקה תצא לפועל.

שחקן נוסף שעל הכוונת הוא הקשר עידן ורד, כאשר כעת מחכים בחיפה לבעלי בית"ר ירושלים אלי טביב שיוריד מהדרישות הכספיות שלו ואז יפנו רשמית בנושא. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, בחיפה רצו להחזיר לקבוצה גם את המגן השמאלי טאלב טוואטחה, אבל ההצעה הכספית של המועדון הייתה נמוכה. לאחרונה נודע כי גם קבוצתו של טל בן חיים, ספרטה פראג, הביעה עניין במגן נבחרת ישראל, אבל טרם הגישה הצעה רשמית בעניינו.

טוואטחה. יחזור לחיפה או יעבור לפראג? (Gettyimages)
טוואטחה. יחזור לחיפה או יעבור לפראג? (Gettyimages)

בתוך כך, הודיעה הקבוצה שסופיאן חביבו, קשר נבחרת ניז'ר עד גיל 20, ישחק בעונה הבאה בקבוצת הנוער של המועדון. חביבו שהה בישראל בינואר, התאמן עם הבוגרים והרשים את הצוות המקצועי. הקשר בן ה-18 יחתום לשנתיים עם אופציה לשלוש שנים נוספות בכפוף לבדיקות רפואיות: "שמח ומתרגש להצטרף למכבי חיפה. זה מועדון גדול ואני מאמין שהמהלך ישפיע לטובה על הקריירה שלי".

סופיאן חביבו (מכבי חיפה, האתר הרשמי)
סופיאן חביבו (מכבי חיפה, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי