הלחץ של אוחנה ולוזון עזר: בן רייכרט לא יחתום בבית"ר‎

בן רייכרט
בן רייכרט | עדי אבישי

למרות ההודעה הרשמית של המועדון, הקשר לא צפוי להצטרף לקבוצה מהבירה בעקבות התנגדותם של השניים. במקביל, נמשך הנתק בין טביב לאוחנה. "הרכבת יצאה מהתחנה ולא ידוע היכן תיעצר". אינברום חתם רשמית

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה לספק לנו סיפורים של התנהלות קלוקלת על רקע הנתק המוחלט השורר בין נציג הבעלים אלי אוחנה ובין הבעלים אלי טביב. אתמול (רביעי) אחר הצהריים יצאה מהמועדון הודעה על כך שבן רייכרט ואור אינברום סיכמו במועדון, הודעה שיצאה ביוזמתו של הבעלים טביב שהחליט לצרף את רייכרט לקבוצה בניגוד לדעתם של אוחנה והמאמן גיא לוזון.

אוהדים רבים של הקבוצה שהתנגדו גם הם להחתמתו של הקשר שמזוהה מאוד עם הפועל תל אביב, הביעו את מחאתם ברשתות החברתיות, חלקם בתוספת לקללות ואיומים על רייכרט. בסופו של דבר ולאחר שלוזון וגם אוחנה התנגדו נחרצות לצירופו של השחקן, החליטו בבית"ר לחזור בהם מהסיכום עם רייכרט והמסר גם הועבר לקשר עצמו. נכון לעכשיו ואם לא יהיה שינוי נוסף, רייכרט לא יצטרף לבית"ר ויצטרך לחפש לעצמו קבוצה חדשה לקראת העונה הקרובה.

במקביל, הנתק בין אוחנה לטביב ממשיך להיות שיחת היום בבית וגן. גורם במועדון סיפר לספורט1: "הרכבת יצאה מהתחנה ולא ידוע היכן תיעצר. אוחנה קיבל החלטה חד משמעית שהוא לא מסוגל לעבוד יותר עם טביב ונצטרך לראות בימים הקרובים כיצד זה בא לידי ביטוי. כל סיפור רייכרט ממחיש מצוין לכולם את דרכי הפעולה של טביב, שפשוט לא סופר אף אחד ועושה דברים על דעת עצמו. מה טביב הוא לעצמו? שהוא ימשיך בשלו וכולם יגידו אמן? נגמרו הימים האלה. זהו, עד כאן. אומנם הוא לא סופר אף אחד וחושב שהוא יודע יותר טוב מכולם מה ואיך לעשות, אבל בינתיים מה שקורה בפועל זה שטביב מרסק את המותג שנקרא בית"ר ירושלים, אין שום דרך אחרת מלתאר את המצב".

בתוך כל הכאוס תמשיך הקבוצה בהכנות לקראת היציאה בשבוע הבא למחנה האימון בהונגריה. אמש נערכה הגרלת סיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית בה נקבע שבית"ר תשחק נגד צ'יחורה סצ'חרה מגאורגיה. בסיבוב השני תמתין לבית"ר המנצחת במפגש הכפול בין מאריבור הסלובקית החזקה לפרטיזני מאלבניה. נכון לעכשיו, בית"ר אמורה לפתוח את העונה ללא שני המגנים הבכירים מהעונה שעברה, אנטואן קונטה הפצוע שיחזור רק בסביבות חודש אוגוסט ומרסל הייסטר שניתק מגע לחלוטין וטרם יצר קשר עם אנשי המועדון.

בתוך כך, יממה אחרי הסיכום, בית"ר הודיעה רשמית על החתמת אור אינברום שיהיה הרכש החמישי של הקבוצה בקיץ. החלוץ בן ה-22 פתח את העונה שעברה בגנט, הושאל למאריבור במדיה רשם שתי הופעות וסיים באשדוד. הוא סייע לקבוצת נעוריו לשרוד בליגה עם ארבעה שערים. בית"ר תהיה התחנה השנייה שלו בישראל.



טביב. "מרסק את המותג שנקרא בית"ר ירושלים" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי