אוהדי מכבי חיפה חצויים לגבי השיטה החדשה של אלאך

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | לירון מולדובן

המנהל המקצועי של הירוקים ביצע רק החתמה אחת הקיץ, והעניין יוצר מחלוקת: "מה יהיה שונה מאשר בשנה שעברה?" בסביבתו של אלאך טוענים: "בכל שנה עשו פה מהפך ושום דבר לא עזר". זנטי לא התאמן עם הקבוצה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה פתחה אתמול (ראשון) את אימוניה כאשר רוב שחקני הסגל פרט לאיעד חבשי, גאורגי קוסטדינוב וניקיטה רוקאביצה הגיעו לכפר גלים וערכו את האימון הראשון. גם הקשר עמית זנטי, שטרם חתם על חוזה, לא התאמן עם הקבוצה. הנשיא יעקב שחר וסגנו עוזי מור איחלו בהצלחה לשחקנים כמו גם המנהל הטכני מו אלאך, שאף ביקש להחזיר את מכבי חיפה לימיה הגדולים. בניגוד לשנים האחרונות, שחקן הרכש היחיד שהצטרף הקיץ הוא החלוץ מיכיל קראמר.

בקרב אוהדי חיפה ישנן מחלוקות לגבי פתיחת האימונים כאשר חלק מהאוהדים מצדדים בדרך החדשה של אלאך לפיה אין צורך במהפכה והכוונה לצרף שחקנים משמעותיים לאחר בדיקה מדוקדקת. חלק אחר מהאוהדים דווקא זועמים וטוענים כי לאחר אחת העונות הכושלות בשנים האחרונות הייתה ציפייה כי לפתיחת האימונים יהיה לקבוצה יותר משחקן רכש בודד. "היה לצוות המקצועי זמן לבחון שחקנים כבר מחודש ינואר שעבר ובינתיים הגיע שחקן אחד. אנחנו מקווים כי עד למחנה האימונים יגיעו עוד שחקנים, כי אם לא אז אין טעם לצאת. מה יהיה שונה עם אותו סגל מעונה שעברה?" אמר אחד האוהדים.

אוהדי מכבי חיפה.
אוהדי מכבי חיפה. "היה לצוות המקצועי זמן לבחון שחקנים" (לירון מולדובן)

במועדון דווקא מצדדים בדרכו של אלאך ומבהירים כי המהפכות שנעשו בכל קיץ לא תרמו לשינוי משמעותי ולכן העובדה שאלאך בוחן בקפידה כל שחקן בכל עמדה מראה על הרצינות להנחית שחקנים שישפיעו על הקבוצה. "גם העובדה שיש מונדיאל מעט מעכבת את ההחתמות אבל אנחנו רגועים" אמרו בחיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי