צפו בתקציר: עטר כבש, 1:1 למכבי ת"א מול ארקה גדיניה

אלירן עטר, ארון שוינפלד
אלירן עטר, ארון שוינפלד | מכבי תל אביב

החלוץ עלה מהספסל במחצית ודאג שסגנית האלופה לא תפתח את מחנה האימונים עם הפסד. ולאדן איביץ', בבכורה על הקווים, ערך 11 חילופים בהפסקה. יאנוטה כבש לפולנים בבעיטה חופשית מדויקת בדקה ה-29

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיימה הערב (שני) את משחק ההכנה הראשון שלה לקראת עונת 2018/19 ונפרדה ב-1:1 עם ארקה גדיניה במחנה האימונים בפולין. אלירן עטר, שעלה מהספסל בפתיחת המחצית השנייה, החזיר למאמנו ולאדן איביץ' עם שער יפה בדקה ה-72 לאחר בישול של ארון שוינפלד. קודם לכן הפולנים עלו ליתרון מכדור חופשי מדויק של מיכאל יאנוטה (29).


הצהובים החילו את המשחק במערך של שלושה בלמים כשדן גלזר הקשר ירד להגנה ושיחק לצידם של שון דולברג ושחר פיבן ובאגפים שיחקו אור דסה ודור מיכה. איתי שכטר שהגיע מבית"ר ירושלים פתח גם הוא בהרכב אך לא הצליח להותיר חותם ובהפסקה ביצע איביץ' הסרבי 11 חילופים וסגנית האלופה נראתה טוב בהרבה במחצית השנייה.


בעוד שלושה ימים (חמישי, 18:55, שידור ישיר בספורט2) מכבי תל אביב תשחק מול אפואל ניקוסה החזקה  וביום ראשון היא תפגוש את ביטוב הפולנית למשחק השלישי והאחרון במסגרת מחנה האימונים. ב-12 ביולי החבורה של איביץ' תפתח את דרכה במוקדמות הליגה האירופית במשחק חוץ בהונגריה מול פרנצוורוש.




45 דקות ראשונות במדי מכבי תל אביב. איתי שכטר (מכבי תל אביב – האתר הרשמי)


איביץ' אמר לספורט1 בסיום: "זו הייתה ההזדמנות הראשונה שלי לראות את כל השחקנים. רציתי לתת צ'אנס לכולם ובגלל זה עשיתי שינויים במחצית. זה נורמלי שהרגליים כבדות בשלב הזה של העונה, אבל אני שמח מהרבה דברים. זו רק תחילת העונה ויש לנו כאן בפולין עוד מספר ימים לעבוד. המשחק הרשמי הראשון שלנו הוא ביולי ואני בטוח שנהיה בסדר. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים לעשות ומה המטרה שלנו, נשיג אותה צעד אחר צעד".


מכבי תל אביב: דניאל טננבאום, שחר פיבן, שון גולדברג, דור פרץ, אור דסה, דן גלזר, דור מיכה, עומר אצילי, איתי שכטר, וידאר קיארטנסון, מאוויס צ'יבוטה.


מכבי תל אביב במחצית השנייה: חביב אוחיון, אלי דסה, איתן טיבי, רוסלן ברסקי, אבי ריקן, אייל גולסה, אליאל פרץ, יונתן כהן, מתן חוזז, אלירן עטר, ארון שוינפלד.



"נהיה מוכנים למשחק הרשמי הראשון" (מכבי תל אביב – האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי