מראדונה: הרופא המליץ לי ללכת הביתה, אבל לא יכולתי במשחק כזה

דייגו ארמאנדו מראדונה
דייגו ארמאנדו מראדונה | צילום AFP

כוכב העבר הארגנטינאי התמוטט בגלל ירידה בלחץ הדם לאחר הניצחון הדרמטי על ניגריה, וטופל במקום על ידי פרמדיקים: "איך אפשר לחטוף התקף לב ברגע שכזה?". דיווחים סותרים בארצו סיפרו על כך שהובהל לבית חולים

(גודל טקסט)
דייגו מראדונה כמעט גנב את ההצגה מנבחרת ארגנטינה אתמול (שלישי), לאחר שהמצלמות באצטדיון סנט פטרסבורג לא עזבו אותו במהלך המשחק המותח. תחילה נראה רוקד עם אוהדים ניגרים, אחר כך הוא חגג בטירוף את השער של ליאו מסי אבל לאחר מכן נרדם. דווח גם שהוא נזקק לעזרה להגיע למושבו בתא הכבוד.


בסיום המשחק דייגו שוב חגג בצורה בוטה, כולל אצבע משולשת שהראה לכולם, אבל לאחר מכן דווח שנזקק לטיפול רפואי במהלך המשחק והיו שמועות שנלקח לבית החולים. הוא לא היה יכול לסבול את המתח במגרש. נראה שסבל מירידה בלחץ הדם שלו וטופל בתוך אחד מהחדרים בתאי הצפיה של האח"מים על ידי פרמדיקים.


AHORA | Diego Maradona viajando a Moscu en su avion privado, luego de recuperarse del pico de presión. pic.twitter.com/NReiG9b3HH

— Deportivo Riestra (@prensariestra) 27 ביוני 2018


מצבו של מראדונה השתפר, ולאחר שטופל הוא הוטס מסט. פטרסבורג למוסקבה במטוס פרטי. משפחתו הודיע במקביל שהוא לא אושפז בבית החולים, למרות הדרמה בתקשורת הארגנטינית במהלך הלילה.


 אחרי כל הדיווחים הסותרים על מצבו של הכוכב לשעבר בן ה-57, שמתנהג לפעמים כמו ילד קטן, בסופו של דבר פרסם מראדונה בעצמו הודעה על מצבו: "רציתי להגיד לכולם שאני בסדר ואני לא בבית חולים. במחצית כאב לי מאוד הצוואר והיתה לי ירידה בלחץ הדם. הרופא בדק אותי והמליץ ללי ללכת הביתה כבר במחצית, אבל רציתי להישאר בגלל ששיחקנו על הכל או לא כלום. איך יכולתי ללכת במצב כזה? אני שולח נשיקה לכולם. מצטער שגרמתי לכם להלם ותודה על האיכפתיות".

 

Castellano | Italiano | Inglés Quiero contarles que estoy bien, que no estoy ni estuve internado. En el entretiempo del partido con Nigeria me dolía mucho la nuca y sufrí una descompensación. Me revisó un médico y me recomendó que me fuera a casa antes del segundo tiempo, pero yo quise quedarme porque nos estábamos jugando todo. ¿Cómo me iba a ir? Les mando un beso a todos, perdón por el susto y gracias por el aguante, hay Diego para rato! Voglio solo dirvi che sto bene, che non sono e non sono stato ricoverato. Durante l'intervallo della partita con la Nigeria ho avuto un forte dolore alla nuca e un mancamento. Un medico mi ha visitato e mi ha consigliato di tornare a casa prima del secondo tempo, ma ho deciso di rimanere perché ci stavamo giocando il tutto per tutto. Come sarei potuto andarmene? Un bacio a tutti e grazie per il supporto… Diego ci sarà ancora per un bel po'! I want to tell everyone that I am fine, that I am not, neither was I interned. In the halftime of the game against Nigeria, my neck hurt a lot and I suffered a decompensation. I was checked by a doctor and he recommended me to go home before the second half, but I wanted to stay because we were risking it all. How could I leave? I send a kiss to everyone, thanks for the support!

A post shared by Diego Maradona Oficial (@maradona) on



"אומרים שהיה לי התקף לב. איך אפשר לחוות התקף לב ברגע כזה מאושר?", נשמע מראדונה אומר, "מנסים להדביק לי מחלת לב, זה מה שמעצבן אותי".


בתו של מראדונה, ג'יאנינה, מסרה ששוחחה עם אביה ושמצבו "לא יכול להיות יותר טוב", העלתה תמונה שלו וכתבה: "מסתבר שאפשר להצטלם גם בגן עדן". המשפחה גם הכישה שימוש בקוקאין שגרמו למראדונה להיראות כך. למעשה הוא נראה די מסומם כל המשחק.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי