קלינגר סיכם לשנתיים בהפועל חיפה, גנסארי חתם לעונה

ראדו גנסארי
ראדו גנסארי | הפועל חיפה, רשמי

המאמן הגיע להבנות עם יואב כץ על עתידו בקבוצה עם סעיף יציאה לנבחרת, הבעלים: "שמחים שניר ממשיך". גם הקשר המולדבי יישאר במחזיקת הגביע בעונה הבאה ויצטרף לאימונים ביום ראשון הקרוב

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה בהכנות לעונה הבאה והיום (חמישי) הודיע המועדון שהמאמן ניר קלינגר סיכם רשמית לשנתיים הקרובות. כזכור, המשא ומתן ידע קשיים רבים ואף הוביל לנתק בין הצדדים, אבל בשבועיים האחרונים הם הבינו כי ברצונם להגיע לפתרון מיידי וכאמור היום הודיעה הקבוצה רשמית על המשך העסקתו של המאמן בחיפה.

בנוסף, בחוזהו של קלינגר הוכנס סעיף לפיו אם המאמן יקבל את המינוי למאמן הנבחרת, הוא יוכל לעזוב את הקבוצה. בעלי המועדון יואב כץ התייחס לחתימה ואמר: "אנחנו שמחים שאחרי העונה הגדולה בתולדות המועדון אנחנו ממשיכים גם עם אותו המאמן ורוב רובם של שחקני הסגל לעונה מוצלחת נוספת".

במקביל, הקבוצה הודיעה רשמית שהקשר ראדו גנסארי ימשיך עונה נוספת בקבוצה. כפי שפרסמנו כבר אתמול המולדבי סיכם את תנאיו והצדדים העבירו את החוזה לחתימות וכאמור השחקן יישאר עונה נוספת במדי האדומים. למעשה, גנסארי יהיה הזר החמישי של הקבוצה בצוותא עם השוער ארנסטס שטקוס, הבלם גבריאל תמאש והקשרים רסמוס סיוסטדט וריסטו מיטרבסקי. המולדבי בן ה-26 ינחת בישראל בסוף השבוע וביום ראשון יצטרף רשמית לאימוני הקבוצה. "ראדו הוכיח בעונה האחרונה שהוא היה אחד השחקנים החשובים בהצלחה שלנו וכולנו רצינו שהוא ימשיך" אמרו בחיפה.



לא הולך לשום מקום. ניר קלינגר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי