בשל עיכוב התשלום על סאבו: פאוק עלולה לפנות לפיפ"א

אריק סאבו
אריק סאבו | דני מרון

בית"ר ירושלים עדיין לא העבירה את הכסף על הקשר הסלובקי ולמרות שהיוונים לא מעוניינים בו, בבירה חוששים מהליכים משפטיים כנגדם. מחר ייערך משחק אימון נגד אקוויטל ההונגרית, הסגל עדיין חסר בשל התנהלות טביב

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים, שניצחה אמש (שבת) את בודפשט הונבד ההונגרית במסגרת מחנה האימון שנערך בהונגריה, תמשיך גם היום באימונים וכבר מחר תערוך משחק אימון נוסף הפעם נגד אקוויטל מהליגה השנייה. בקבוצה לא מייחסים חשיבות רבה למשחקי האימון, בעיקר בשל הסגל החסר איתו יצאה בית"ר למחנה.


אחת הסוגיות הבוערות על הפרק היא השארתו של הקשר הסלובקי אריק סאבו, שהביע בסוף השבוע את רצונו להישאר בשיחות סגורות עם אנשי המועדון. כפי שנחשף בשבוע שעבר בספורט1, למרות שחתמה על מסמך התחייבות והודיעה על מימוש האופציה על סאבו, טרם העבירה בית"ר את התשלום עבור הקשר לפאוק סלוניקי, לה היה שייך כרטיסו של הסלובקי. היום היה התאריך האחרון להעברת התשלום, ועל פי החוזה אמור סאבו לחזור אוטומטית לשורות היוונים. יחד עם זאת, בשלב זה לא ברור כיצד ינהגו היוונים שאינם מעוניינים בשירותיו של סאבו והאם יאשרו לאלי אוחנה, מחזיק זכויות הניהול בבית"ר, ארכה נוספת להעברת הכסף. ייתכן שבית"ר תעביר בקרוב סכום התחלתי כ"דמי רצינות" ושאר הכסף יועבר במועד מאוחר יותר. אופציה נוספת שקיימת, ממנה חוששים אנשי בית"ר, היא שהיוונים יפנו להתערבות של פיפ"א בשל העובדה שהכסף לא הועבר כמצוין בחוזה בין המועדונים.


בשלב זה, ולאחר שהבעלים אלי טביב הודיע באמצעות היועץ המשפטי של המועדון כי הוא מתנתק סופית ולא מעביר כספים, אפשר לומר שנושא בניית הסגל נמצא בהקפאה שכן לאוחנה אין כרגע תקציבים והקצאות כדי להביא שחקנים נוספים.


 

תראו את מי פגשנו אתמול במשחק האימון בבודפשט #פישונט

A post shared by Beitar Jerusalem F.C Official (@fcbeitar) on



הנתק בין אוחנה וטביב נמשך ובבית"ר אמרו הבוקר: "בסופו של דבר, אלי טביב עושה נזק לעצמו. אמנם הוא הצהיר שהוא מתנתק ולא מעביר כספים, אבל צריך לזכור שבפועל המועדון עדין שייך לו. כל נזק שייגרם למועדון, הן מבחינה כספית והן מבחינת הרעה בסגל השחקנים, יפגע ישירות בטביב, למרות שהוא מנסה להתעלם מכך. רק טביב אשם בכך שאין כרגע כסף בקופת המועדון ואין למועדון אפשרות לשלם כיוונים עבור סאבו או להביא לחילופין שחקני רכש נוספים. אם טביב היה נוקב בסכום נורמלי עבור מכירת המועדון, אפשר היה להביא רוכשים חדשים במקומו. אבל הוא מנסה לאחוז במקל משני צדדיו, גם לא משקיע כסף וגם לא מוכר ובכך הוא פשוט גורם נזק בלתי הפיך לקבוצה ולמועדון כולו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי